Izvršni direktor Toyote Akio Toyoda jedan je od rijetkih vodećih ljudi automobilske industrije koji ne pokazuje oduševljenje oko elektrifikacije i budućnosti u kojoj bi se cestama trebali voziti isključivo vozila s električnim motorima. Više je puta naglasio kako trenutačni poslovni model automobilske industrije nije održiv ako države nastave sa svojim zahtjevima o zabrani proizvodnje benzinaca i dizelaša.
No kako god on razmišljao, činjenica je da cijela industrija ide upravo u smjeru elektrifikacije te da se tome, ako žele ostati konkurentni na tržištu, trebaju prilagoditi. Jedan od takvih načina prilagodbe jest suradnja s kineskom kompanijom BYD na razvoju električnog automobila prihvatljive cijene. Treba naglasiti kako službeno još ništa nije objavljeno, no razvoj takvog automobila Reutersu su potvrdila čak četiri izvora iz kompanije.
Prema tim izvorima, automobil bi se u prodaji trebao pojaviti sljedeće godine po cijeni od oko 30 tisuća dolara, tako da bi to trebao biti jedan od najjeftinijih električnih automobila, barem kada su u pitanju vozila poznatijih automobilskih kompanija. Potpuno električni automobil trebao bi po dimenzijama biti malo veći od Toyote Corolle, a trebao bi se koristiti baterijskom tehnologijom koju je razvio BYD (takve su baterije sigurnije te imaju veću gustoću energije), a za koju je interes pokazao čak i Elon Musk. Automobil bi se na početku prodavao na kineskom tržištu, no nije poznato hoće li se pojaviti i u europskim i američkim prodajnim salonima.
Iz kineske tvrtke nisu uopće odgovorili na Reutersov upit o suradnji, dok su iz Toyote odgovorili kako ne komentiraju informacije o budućim proizvodima, no da su električna vozila jedan od načina za postizanje ugljične neutralnosti te su uključeni u razvoj različitih tipova vozila s električnim motorima.