Nakon što nas zadnjih nekoliko mjeseci bombardiraju novim značajkama, Facebook i dalje nastavlja uvoditi novosti u svoj servis.
Velika prašina se digla oko nove značajke 'talking about' o kojoj smo pisali u postu ranije, gdje su komentirali hrvatski stručnjaci. Naime, ta statistika namijenjena je menadžerima stranica kako bi imali bolji uvid u to do koliko ljudi njihove informacije stižu.
Socialnumbers.com servis je koji nudi statistike vaših stranica na Facebooku, odnosno interakciju sa vašim fanovima. O ovom servisu već smo pisali pa možete pogledati naš prijašnji post.
Ono što je zanimljivo jest da nakon što je Facebook objavio 'talking about' značajku, društvo iz iSTUDIO-a ugradilo je taj faktor kao novu kategoriju u socialnumbers.com kako bi se omogućilo praćenje i uspoređivanje s konkurentima.
Lista se može vidjeti na naslovnici dolje, a cijeli popis dostupan je na ovom linku. 'Talking about' faktor je uzrokovao dosta veliku pomutnju, u smislu, koji je broj veliki, a koji je mali u odnosu na broj fanova. Stoga su iz iSTUDIO-a išli analizirati sve stranice u sustavu socialnumbers.com kako bi dobili prosječne vrijednosti prema kojima se community manageri mogu orijentirati.
Na ovaj način, svaki će community manager vidjeti kako stoji u prostoru koji je za njega bitan te koga treba pratiti i od koga učiti kako bi još poboljšao svoj vlastiti community.