Umjetna inteligencija u više je navrata pobjeđivala ljude u popularnim igrama kao što su šah, Go, Mahjong pa čak i u Doti 2, a prema podacima koje je objavio Sony, njihova AI pokazala se boljim (virtualnim) vozačem u Gran Turismu i od najboljih gamera. Japanska kompanija u razvoju virtualnog AI vozača nazvanog GT Sophy surađivala je s izdavačem ove igre Polyphony Digitalom, a nakon što je pobijedila najbolje igrače, ta verzija umjetne inteligencije trebala bi se primijeniti i na druge igre i bit će zanimljivo vidjeti kakav će rezultat ostvariti.
Sony je s treniranjem GT Sophy počeo još u travnju 2020. godine te je AI polako napredovala i učila na temelju pozitivnih i negativnih povratnih informacija koje je dobivala za svoje radnje. Kako bi što prije naučila upravljati vozilima u Gran Turismu, Sony je, korištenjem cloud computinga, pokretao desetke tisuća simultanih simulacija, nakon čega je bilo potrebno samo prilagoditi AI kako bi se mogla natjecati s ljudima.
Nakon samo dva dana treniranja GT Sophy bolje je vozila od 95 posto gamera, a s daljnjim treninzima i učenjem rezultat na virtualnoj stazi bio je sve bolji. Također, pokazalo se kako umjetna inteligencija može uspješno primijeniti različite taktike oko ubrzavanja, kočenja i zaobilaženja protivnika, a koliko je u tome postala uspješna pokazalo se krajem listopada kada je dobila mogućnost demonstrirati ono što je naučila. U tri održane utrke u kojima se natjecala s najboljim igračima GT-a - pobijedila u sve tri.
Iz Polyphony Digitala kažu kako nisu napravili Sophy samo kako bi bila brža od ostalih igrača Gran Turisma, već je njihov primarni cilj - zabaviti ljude. U tom smislu Sophy se koristi kako bi motivirala igrače na bržu vožnju te im pomogla naučiti nove trikove ili tehnike vožnje.
Izvor: GameSpot