TikTok okreće leđa onome što ga je proslavilo i korisnici nisu sretni zbog toga

Za neke kreatore koji su se već uključili u program, ova je promjena dobro došla. Drugi su skeptični.

Martina Čizmić | 18.12.2023. / 08:17

TikTok (Foto: Afp)

TikTok je svjetsku slavu stekao zahvaljujući kratkim videima koji su omogućili korisnicima da pokažu svoju kreativnost u samo nekoliko sekundi, ali isto tako, da pregledaju veliku količinu sadržaja u relativno malo vremena.

No, to se sad mijenja. Ono što su na početku bili videi od 15-ak sekundi, sad postaju sve dulji i dulji.

TikTok je ovog vikenda i službeno ukinuo "Creator Fund" koji je omogućavao korisnicima-kreatorima da profitiraju od svojih videa. Oni koji žele nastaviti s tom praksom moraju se prijaviti u "Creativity Program Beta" i pristati na nove uvjete, a oni podrazumijevaju i dulje videe, ali i prliagođavanje cijelom niz kriterija.

Mladi na telefonima Društvene mreže koje su "zavele" tinejdžere: Gotovo trećina ih koristi - konstantno

I dok će o nekim kreatorima omogućiti da lakše ispričaju svoju priču, za druge je svakodnevno snimanje jednominutnog videa ipak prevelik zalogaj.

Žele da TikTok postane mini YouTube, prokomentirao je za CNN jedan od kreatora kojem se ne sviđa promjena.

Iz TikToka pak poručuju kako su se odlučili na promjene na temelju povratnih informacija od kreatora.

Model kratkih videa je bio zaista koristan kad je TikTok tek krenuo, jer je mogao brzo privući ljude na platformu i natjerati ih da stalno skrolaju po sadržaju, ističe za CNN Krysten Stein, doktorandica sa Sveučilišta Illinois.

Ističe kako će biti zanimljivo vidjeti kako će na ove promjene reagirati oglašivači, a kako sami korisnici.

TikTok U ovoj je zemlji zabranjen TikTok, a razlog je prilično zanimljiv

Za neke kreatore koji su se već uključili u program, ova je promjena dobro došla. Ističu kako su zaradili više nego prije, a mogli su lakše ispričati svoju priču.

Iz TikToka ističu kako su kreatori koji stvaraju dulje videe, u prosjeku udvostručili svoju zaradu, ali i kako neće u svojim algoritmima "gurati" samo dugi sadržaj, već će i dalje nuditi sadržaj ovisno o navikama korisnia.

No, treba istaknuti kako ovo nije prvi put da je TikTok mijenjao svoju strategiju. Tijekom posljednje tri godine povećali su maksimalnu duljinu videa s jedne na tri, pet pa onda na 10 minuta, a sad testiraju i videa duljine 15 minuta.

Hoće li i korisnici biti spremni potrošiti svoje vrijeme na tako dugačke videe, tek ćemo vidjeti.

Izvor: CNN

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti