Veliko međunarodno istraživanje Reutersa potvrdilo je da je Nova TV vodeći medijski brend u Hrvatskoj, koji tjedno konzumira čak 64 posto Hrvata! Prema istom istraživanju, Dnevnik.hr na četvrtom je mjestu digitalnih kanala s tjednim dosegom od 39 posto, a najjači je digitalni kanal jedne televizijske kuće u Hrvatskoj.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Trideset i dva posto ispitanika navelo je kako je portal DNEVNIK.hr najbolji kad je riječ o točnim i vjerodostojnim vijestima. Njih 29 posto to isto tvrdi u kategoriji "razumijevanje kompleksnih pitanja".

Ovo istraživanje pokazuje i da je hrvatsko tržište karakterizirano jakim televizijskim sektorom i rastućim online sektorom. Šesto po redu godišnje istraživanje Reuters Instituta provedeno je tijekom siječnja i početkom veljače među više od 70.000 ispitanika na 36 tržišta. Uzorak za Hrvatsku bio je 2005 građana.