Veliko istraživanje Reutersa – Nova TV najjači medijski brend u Hrvatskoj

Šesto po redu godišnje istraživanje Reuters Instituta provedeno je tijekom siječnja i početkom veljače među više od 70.000 ispitanika na 36 tržišta.

D.B. | 23.06.2017. / 20:01

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Veliko međunarodno istraživanje Reutersa potvrdilo je da je Nova TV vodeći medijski brend u Hrvatskoj, koji tjedno konzumira čak 64 posto Hrvata! Prema istom istraživanju, Dnevnik.hr na četvrtom je mjestu digitalnih kanala s tjednim dosegom od 39 posto, a najjači je digitalni kanal jedne televizijske kuće u Hrvatskoj.

Trideset i dva posto ispitanika navelo je kako je portal DNEVNIK.hr najbolji kad je riječ o točnim i vjerodostojnim vijestima. Njih 29 posto to isto tvrdi u kategoriji "razumijevanje kompleksnih pitanja".

Ovo istraživanje pokazuje i da je hrvatsko tržište karakterizirano jakim televizijskim sektorom i rastućim online sektorom. Šesto po redu godišnje istraživanje Reuters Instituta provedeno je tijekom siječnja i početkom veljače među više od 70.000 ispitanika na 36 tržišta. Uzorak za Hrvatsku bio je 2005 građana.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti