Web-stranice HTZ-a bilježe rekorde – porast posjeta veći za 250 posto

Odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije nego i kao zemlje u cjelini.

B.V. | 12.07.2018. / 12:11 komentari
Luka Modrić (Foto: HTZ) (Foto: HTZ)

Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije nego i kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva.

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca

Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web-strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Prilikom provedbe jučerašnje minikampanje na YouTube kanalu korištene su geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Lužnjiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve. Tom je prilikom skraćena verzija promotivnog videa pogledana preko 250.000 puta, a nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale „view rate“ videa porastao je za 161 posto. Kampanja se provodila i na društvenoj mreži Facebook s fokusom na stadion Lužnjiki, a promotivni video je tijekom i nakon utakmice ostvario odličnih 74.000 pregleda.

 

Promotivne aktivnosti provođene su i na društvenim mrežama Instagramu i Twitteru, gdje je HTZ intenzivno pratio sve dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije uspostavljajući tako dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta. Navedene objave na društvenim mrežama ostvaruju velik broj komentara, dijeljenja i lajkova pa je tako primjerice na Twitteru ostvareno više od dva milijuna impresija, a na toj društvenoj mreži zaprimljeno je više od tisuću čestitki i poruka podrške.

Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a, na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije. Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagramu.

Evo kako je Svjetsko nogometno prvenstvo utjecalo na pretraživanje Hrvatske na Googleu

Vezane vijesti