Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije nego i kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice

Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web-strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Prilikom provedbe jučerašnje minikampanje na YouTube kanalu korištene su geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Lužnjiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve. Tom je prilikom skraćena verzija promotivnog videa pogledana preko 250.000 puta, a nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale „view rate“ videa porastao je za 161 posto. Kampanja se provodila i na društvenoj mreži Facebook s fokusom na stadion Lužnjiki, a promotivni video je tijekom i nakon utakmice ostvario odličnih 74.000 pregleda.

 

Promotivne aktivnosti provođene su i na društvenim mrežama Instagramu i Twitteru, gdje je HTZ intenzivno pratio sve dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije uspostavljajući tako dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta. Navedene objave na društvenim mrežama ostvaruju velik broj komentara, dijeljenja i lajkova pa je tako primjerice na Twitteru ostvareno više od dva milijuna impresija, a na toj društvenoj mreži zaprimljeno je više od tisuću čestitki i poruka podrške.

Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a, na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije. Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagramu.

Evo kako je Svjetsko nogometno prvenstvo utjecalo na pretraživanje Hrvatske na Googleu