White Shark najavio zanimljive novosti za gamere u Hrvatskoj

Domaća tvrtka koja već ima jedan prepoznatljivi gaming brand, uskoro planira lansirati još jedan.

Martina Čizmić | 09.11.2023. / 18:29

Stjepan Šmit, White Shark (Foto: Šmit Electronic)

Brand gaming opreme, White Shark, nije stran ljubiteljima videoigara i pravim gamerima. Ovaj zanimljiv hrvatski brand, proširio se po svijetu, a od drugih se ističe svojim aktivnostima izvan gamerskog svijeta.

Naime, White Shark je prošle godine postao idejni začetnik i sponzor brojnih društveno odgovornih projekata, što je potvrdio i organizacijom nekoliko panel rasprava u sklopu ovogodišnjeg Infogamera i to o temama od šireg društvenog značaja.

Jedna od tema panela bila je „brinimo jedni o drugima”, što je i jedan od projekta na kojima radi White Shark u sklopu svoje inicijativu „Let's Care about each other”, za što su na Infogameru predstavili donaciju od 100.000 dolara za zaštitu morskih pasa i njihovog okoliša. Obzirom da se brand zove White Shark, kako sami ističu, zaštita morskih pasa bila je logičan izbor, posebno uzimajući u obzir činjenicu da je već 70 posto od 66 vrsta koji žive u Mediteranu ugroženo te da čovjek godišnje ubije oko 100 milijuna morskih pasa. U ovoj kampanji sudjeluju i ambasadori White Sharka - sve uspješnija plivačka maratonka Dina Levačić, profesor, novinar, ekolog, i influencer Domagoj Jakopović Ribafish, Vanja Peleš – svjetski prvak u ronjenju na dah i drugi.

White Shark je ovime postao i službeni donator najveće svjetske organizacije za zaštitu okoliša „International Union for Conservation of Nature” s fokusom na zaštiti morskih pasa.

Osim toga, pokrenuta je suradnja s učilištem Algebra u Zagrebu gdje u sklopu kampanje „From Game to Business”, stipendiraju punom stipendijom mladog developera iz Petrinje – Luku Djaka, a nedavno je potpisan i ugovor o stipendiranju mladog gaming entuzijasta Josipa Halambeka. Također, sponzorirali su ekipu kutinske gimnazije pri odlasku na svjetsko natjecanje u robotici koje se ordržalo prije mjesec dana u Copenhagenu.

Inače, White Shark je hrvatski brand koji je osnovao Stjepan Šmit, vlasnik tvrtke Šmit Electronic. Gaming danas čini više od 50 posto njihove prodaje, a najavili su i kako za nekoliko mjeseci pokreću još jedan gaming brand - Barracuda.

Za sljedeću godinu najavili su još jednu kampanju pod radnim nazivom „Play responsable“.

Cilj je svega dodatno se predstaviti široj društvenoj zajednici, za što je Infogamer kao jedan od najvećih sajmova u regiji, ali i svijetu, odlična platforma. Poslovanje White Sharka je stabilno, a iako se snažni rast gaminga u pandemiji prošle i ove godine usporio, naši proizvodi su na policama svih glavnih retailera u Hrvatskoj i u ponudi većine webshopova. Izvozimo i u 35 zemalja, što čini preko 70 posto pometa i dalje raste, otkrio je Šmit.

Za 2024. godinu Šmit je najavio da nastavljaju s izlaganjima na sajmovima ali kreću s nastupima i na novim, poput ChanelHub-a u veljači u Abu Dabiju s ciljem širenja na zemlje sjeverne Afrike i Bliskog istoka.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti