Google je godinama pokušavao napraviti društvenu mrežu koja će biti dostojan "protivnik" prije svega Facebooku, ali i Twitteru, kao i drugim platformama. Pomopozno najavljivani projekti uglavnom su završavali kao podbačaji i(li) totalni promašaji i to je jedini segment u kojem je Google uredno bilježio kronične neuspjehe. Ali, to ne znači da su u Googleu odustali od pokušaja da naprave "pravu" društvenu mrežu, koja će na globalnom nivou moći konkurirati i najvećim igraćima. Kad već ne ide s novim platformama, možda da se pokuša s modifikacijom postojećih, a izbor je, po svemu sudeći, pao na YouTube.
Mnogi će primijetiti kako YouTube i sada, osim što je najpopularnija platforma za objavu i dijeljenje video sadržaja ima i dosta značajki društvene mreže. No, to izgleda nije dovoljno, jer prema pisanju VentureBeat portala, projekt nazvan Backstage trebao bi transformirati YouTube u klasičnu društvenu mrežu. Korisnici će tako moći objavljivati kratke postove, poveznice, fotografije, ankete i slično u obliku kakav već otprilike imamo na Facebooku i Twitteru. Cilj je, naravno, da korisnici ostanu na YouTubeu i kada imaju "nešto za reći", a ne da svoje objave pišu po drugim društvenim mrežama.
Neke od ovih značajki, složit ćemo se, već postoje na YouTube kanalima, ali očigledno je intencija da se sve zajedno redizajnira i učini puno aktivnijim nego što je to sada slučaj. Nakon neuspjelog eksperimenta s Google+ integracijom na YouTube vjerojatno su i u Googleu shvatili da im treba nešto što će korisnike što duže zadržati na YouTubeu, a da nije riječ samo o gledanju video zapisa. Naravno, video i dalje ostaje temelj YouTube postojanja, ali Backstage donosi i nove mogućnosti. Kakve, tek ćemo saznati...