Zuckerberg ima razloga za zabrinutost: Korisnici sve manje vremena provode na Facebooku

Je li Facebookovo vrijeme prošlo? Čini se kako sve manji broj korisnika koristi tu mrežu.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 23.03.2022. / 10:20

Mark Zuckerberg (Foto: AFP)

Da je Facebook u problemima, to nije nova vijest. Tijekom objave posljednjih kvartalnih rezultata to su potvrdili i iz Mete kada su rekli da su prvi put zabilježili pad broja aktivnih korisnika. Zuckerberg je tom prilikom rekao kako njihovi konkurenti poput TikToka rastu velikom brzinom, zbog čega će Facebook i dalje osjećati veliki pritisak, a problem će pokušati riješiti većim fokusom na Reels, konkurenta TikToku putem kojeg se dijele kratki videozapisi.

Slika nije dostupna Zbog kršenja zakona o zaštiti potrošača: Protiv Mete podignuta još jedna tužba

O problemima u Meti, odnosno Facebooku ovaj tjedan govorila je i izvršna financijska direktorica BuzzFeeda Felicia DellaFortuna. Tijekom objave rezultata za posljednji kvartal rekla je kako u ovom trenutku u kvartalu, i dalje vidimo da korisnici provode sve manje vremena na Facebooku.

BuzzFeed, koji je digitalna medijska kompanija, se u posljednje vrijeme ponajviše fokusirao na e-trgovinu, a većina posjeta njihovom sadržaju dolazila je s Fejsa. Upravo zato su podaci o padu broja korisnika Facebooka važni i za ovu kompaniju jer bi se to u budućnosti moglo odraziti na njihove prihode. Kako DellaFortuna očekuje da će se ovaj trend nastaviti, i oni mijenjaju poslovni model i više ne žele ovisiti o jednoj platformi, već će svoju mrežu proširiti i na druge društvene mreže i platforme.

S obzirom na to da je pritisak na ovu Metu i Facebook sve veći, bit će zanimljivo vidjeti kakvo je stanje s brojem korisnika u aktualnom i sljedećim kvartalima, odnosno hoće li taj broj nastaviti padati kako očekuju u BuzzFeedu ili će doći do nekakve stagnacije i novog blagog rasta.

Slika nije dostupna Irski regulator kaznio Facebook sa 17 milijuna eura zbog prekršaja iz 2018. godine

Kao što je dobro poznato, šef Mete budućnost tvrtke ne vidi u aktualnoj društvenoj mreži, već u virtualnom svijetu koji je nazvao metaverse. Njegova vizija je da će ljudi u virtualnom okruženju provoditi puno vremena, da će tu živjeti, raditi, zabavljati se itd. te Zuckerberg želi na vrijeme zauzeti taj virtualni prostor kako bi u budućnosti od metaversa mogao zarađivati veliki novac.

Izvor: CNBC
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti