Posljednje desetljeće zaista je donijelo revoluciju u način na koji konzumiramo sadržaj te klasična televizija sve više pada u drugi plan, dok je zamjenjuju videoservisi poput YouTubea, Netflixa, HBO-a i drugih. Današnji korisnici nemaju strpljenja ni volje čekati da se nešto pojavi na programu, već sve što žele moraju imati odmah na raspolaganju – bilo da je riječ o glazbi, serijama, filmovima, dokumentarcima itd.
Slično je i sa sportom – već smo pisali koliko je tehnologija promijenila način praćenja NBA lige. Pretplatnici njihova League Passa imaju na raspolaganju sve utakmice koje mogu gledati uživo ili naknadno, kad požele, imaju na raspolaganju NBA TV s brojnim zanimljivim emisijama itd.
O sličnom servisu sada razmišljaju i u engleskoj Premier League te bi servis po uzoru na Netflix (mediji ga nazivaju "Premflix") mogao revolucionarizirati način na koji se konzumira engleski nogomet, smatraju na Daily Mailu. Umjesto praćenja utakmica jedne od najjačih nogometnih liga na svijetu putem TV-a, odnosno određenih kanala koji moraju biti dio vašeg pretplatničkog paketa, ljubitelji nogometa moći će plaćati mjesečnu pretplatu direktno Premier Leagueu i gledati utakmice kad god žele na uređajima koje žele.
To je najavio novi izvršni direktor PL-a Richard Masters, a testiranje njihove platforme na nekim međunarodnim tržištima trebalo bi početi najranije 2022. godine. Za početak Premflix testirao bi se samo na nekim tržištima te Masters vjeruje kako bi mogli zaraditi više novaca ako bi sadržaj prodavali direktno korisnicima, umjesto da prava prodaju TV kućama. Npr. u Singapuru su prava prodali Singtelu za 70 milijuna funti po sezoni, dok ta kompanija godišnje od pretplatnika okrene 175 milijuna funti. Ako bi PL zadržala ta prava za sebe i prodavala ih direktno korisnicima, mogli bi zaraditi i do 100 milijuna funti više, samo na tržištu Singapura, smatra šef lige.
Iako ni Masters još ne zna kada će to biti, uvjeren je kako je budućnost engleske nogometne lige na međunarodnim tržištima kombinacija njihova vlastita servisa i prodaja TV prava medijskim kompanijama tako da će moći zaraditi i od TV prava, ali i od korisnika koji će im plaćati direktno za gledanje utakmice, bez potrebe za plaćanjem posebnih TV kanala.