Twitter nastavlja s predstavljanjem noviteta na ovoj mreži otkad je tvrtku preuzeo Elon Musk. Posljednja opcija koju su predstavili ovaj tjedan odnosi se na prikaz broja pregleda tvitova - korisnici sada mogu vidjeti koliko je ljudi pogledalo njihovu objavu, odnosno mogu vidjeti broj pregleda svih tvitova na toj mreži, uz nekoliko izuzetaka poput starijih objava.
Opcija je prvo dostupna na mobilnim aplikacijama za Androide i Appleove uređaje, a najavljena je i za web-verziju Twittera, iako je nekima već dostupna i na webu. Elon Musk prilično je entuzijastičan oko opcije te je naglasio kako više od 90 posto korisnika Twittera čita objave na toj mreži, no na njoj ništa ne objavljuju, odgovaraju na njih ili ih lajkaju, tako da će broj pregleda pokazati koliki je stvarni interes za neki tvit.
Twitter is rolling out View Count, so you can see how many times a tweet has been seen! This is normal for video.
— Elon Musk (@elonmusk) December 22, 2022
Shows how much more alive Twitter is than it may seem, as over 90% of Twitter users read, but don’t tweet, reply or like, as those are public actions.
Kako objašnjavaju na Twitteru, kao jedan pregled računa se svaki put kada se tvit pojavi na ekranu - bilo da je riječ o skrolanju po ekranima mobilnih uređaja i računala, odnosno računaju se i tvitovi pregledani na profilima korisnika, tijekom pretraga, tvitovi ubačeni u članke itd. Zanimljivo, kao pregled računa se čak i tvit koji je pregledala osoba koja ga je i objavila.
Iako je riječ o korisnoj opciji, to ipak nije dobra vijest za sve jer bi za dio korisnika posljedice mogle biti upravo suprotne. Naime, korisnici Twittera čije objave nemaju toliko broj pregleda vjerojatno neće biti oduševljeni što će sada svi vidjeti njihove brojke.
Također, to je u suprotnosti s trendovima na tržištu društvenih mreža. Podsjetimo, Facebook i Instagram prošle su godine korisnicima omogućili da sakriju broj lajkova za njihove objave. Naime, javno vidljive male brojke lajkova mogu negativno djelovati na osobe, pogotovo one mlađe, pa im je Meta dala mogućnost da te brojke sakriju.
Slična je stvar i s YouTubeom, koji je prošle godine počeo skrivati neke brojke, poput broja korisnika koji su nekom videu pokazali palac dolje, tako da su sada ti podaci vidljivi samo kreatorima sadržaja na tom videoservisu, ali ne i ostalim posjetiteljima.
Izvor: Tech Crunch