Oglašavanje na internetu više neće biti isto: Google objavio kako neće razvijati alternativu "kolačićima"

Google već naveliko testira druge načine koji bi mu osigurali da nastavi plasirati ciljane oglase velikoj grupi korisnika koji dijele iste interese.

Martina Čizmić | 03.03.2021. / 16:19 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Godinama su se oglašivači koji se oglašavaju na internetu oslanjali na podatke koje je Google prikupljao o ponašanju korisnika, a koje je dobivao zahvaljujući "kolačićima" odnosno "cookiesima". No, čini se da bi takvoj praksi uskoro mogao doći kraj.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

Alphabet, krovna tvrtka Googlea, objavila je kako neće razvijati alternativne alate koji bi zamijenili "kolačiće" i nastavili s praćenjem internetskog prometna. Naime, u planu je da "kolačići" odu u povijest sljedeće godine, kad će ih Google izbaciti iz preglednika Chrome.

Održavanje interneta otvorenim i dostupnim za sve od svih nas zahtjeva da napravimo više u zaštiti privatnosti. A to znači da moramo okončati praksu kolačića, ali i bilo koje druge tehnologije za praćenje pojedinaca dok surfaju internetom, stoji u blogu iz Googlea.

Međutim, to ne znači da više neće biti nikakvog praćenja internetskog prometa i ponašanja korisnika na internetu. Google već naveliko testira druge načine koji bi mu osigurali da nastavi plasirati ciljane oglase velikoj grupi korisnika koji dijele iste interese.

Tražilica Google Google ide na "dijetu"? Planiraju potez koji bi mogao biti pomalo kontroverzan

Podsjetimo, Google je najavio kako testira novi sustav, Federated Learning of Cohorts (FLoC) trebao bi tijekom ove godine biti testiran u internetskom pregledniku Chrome kako bi Google pokazao oglašivačima da mogu prikazivati personalizirane oglase, a istovremeno zaštititi privatnost korisnika.

Vezane vijesti