Kad je Twitter prošle godine predstavio suradnju su NFL-om i najavio prijenose nekih utakmica američkog nogometa na svojoj platformi, korisnici su bili skeptični. Može li jedna takva mikro blogerska platforma zamijeniti gledanje utakmica na televizijskom ekranu?
tri vijesti o kojima se priča


Ako je suditi po informacijama koje dolaze iz Twittera, očito može. Naime, Twitter je objavio kako radi na izgradnji video usluge s Bloombergom, ali i stvaranju novih “programa”.
Tako će, uz već iskušani NFL i utakmice američkog nogometa, korisnici moći uživati u prijenosu uživo 20 utakmica WNBA-a, ekskluzivnoj trosatnoj emisiji o MLB-u i utakmicama bejzbola svakog tjedna.
Twitter će također pokrenuti i novi, originala program pod nazivom Stadium, koji će pokrivati studentska natjecanja u različitim sportovima. Kako navode iz Twittera “kombinirat će kvalitetu produkcije i uređivačke vrijednosti televizije s brzinom, pristupačnošću, razgovorom i interaktivnošću Twittera”.
Navijači će imati priliku izravno komunicirati s omiljenim im sportašima kroz #Verified, moderni forum koji će u obliku emisije uživo biti emitiran ekskluzivno na Twitteru.
Uz već spomenuti Bloomberg, Twitter kreće u suradnju i s poznatim tehnološkim portalom The Verge. Od jeseni će tako korisnici Twittera moći uživati u emisiji uživo u kojoj će The Vergeov novinar Nilay Patel testirati najnovije i najčudnije gadgete koje pronađe.
Svoje će mjesto na Twitteru pronaći i BuzzFeed koji će svakog jutra emitirati vijesti o najnovijim trendovima i vijestima. A za one ozbiljnije pobrinut će se Cheddar s izvještajem s njujorške burze na početku svakog dana.
Ljubitelji glazbe moći će uživati u odabranim koncertima i originalnom sadržaju koji će se uživo emitirati u sklopu Live Nation programa.
Želite li gledati TV program na Twitteru?
U Twitteru ističu kako to nije sve što pripremaju, odnosno da bi u budućnosti moglo biti još programa i ekskluzivnog sadržaja. Iz toga proizlazi logično pitanje - postaje li Twitter nova TV platforma?
Odgovor na to pitanje nije baš jednostavan. Naime, svi programi koje je Twitter do sad prezentirao svojim korisnicima, kao i ovi koje najavljuju rezultat su suradnje s drugim medijima i njihova će uspješnost ovisiti ponajprije o kvaliteti sadržaja, njegovoj ekskluzivnosti, ali i aktivnom sudjelovanju korisnika.
Najbolji je primjer prošlogodišnje praćenje utakmica američkog nogometa, koji je u SAD-u nacionalni sport. Twitter je odradio besplatne prijenose 10 utakmica, no nije uspio značajnije potaknuti korisnike na sudjelovanje u raspravi. U prosjeku je svaku utakmicu na Twitteru pratilo 266 tisuća gledatelja, što je u usporedbi s 15.8 milijuna koliko ih prati na televiziji, zapravo veoma malo.
Problem je što Twitter nudi video sadržaj koji korisnici mogu gledati i na drugim, njima bližim, platformama. Kako bi zaista zaživio kao TV platforma, Twitter će morati korisnicima ponuditi nešto što ne mogu dobiti nigdje drugdje i uz to ih dodatno motivirati da se uključe u program i rasprave s drugim tviterašima.