Format Storiesa, odnosno kratkih objava koje nestaju nakon određenog vremena popularizirao je Snapchat, a danas su takve priče dostupne i na platformama poput Instagrama, Messengera, Facebooka, WhatsAppa. Nakon objave sadržaja objava se na mreži zadržava 24 sata, a nakon toga nestaje i više nije dostupna korisnicima.
S takvim tipom objava počeo je eksperimentirati i Twitter te će na početku korisnicima na brazilskom tržištu biti omogućeno objavljivanje sadržaja koji će nestati nakon jednog dana, a takav tip sadržaja nazvan je – Fleets. Korisnici će moći objavljivati tekstualne poruke, fotografije, GIF-ove i videozapise, no njihovi pratitelji neće ih moći lajkati, na njih odgovarati ili ih retvitati. Takav sadržaj bit će dostupan i osobama koje ne prate korisnike koji ga objavljuju (naravno, ako je njihov profil javno dostupan i nije zaključan), no neće se pojavljivati prilikom pretraživanja te ih se neće moći embedati u tekstove.
Fleets će se prikazivati u gorenjem dijelu ekrana u obliku kružnica s profilnom slikom korisnika koji ih objavljuju, slično kao i na drugim platformama, a korisnici će moći objavljivati više takvih objava. S obzirom na to da mnogi na Twitteru imaju stotine i tisuće osoba koje prate, o sadržaju koji će se prikazivati u vrhu odlučivat će algoritam na temelju dotadašnje aktivnosti korisnika i interakcije s drugim osobama na toj mreži.
U Twitteru kažu da su se na takav format objava odlučili jer se dijelu korisnika ne sviđa što su tvitovi javni i, osim ako ih se ne izbriše, stalno su dostupni, kao i što ih drugi korisnici mogu lajkati i retvitati. Zbog toga dio korisnika te mreže ne objavljuje previše sadržaja na njoj, a predstavljanjem opcije Fleets to bi se moglo promijeniti. Na početku će Twitterova verzija priča biti dostupna samo korisnicima u Brazilu, a očekuje se da će se nova opcija brzo proširiti i na druga tržišta.
Izvor: Tech Crunch