Brojne poznate osobe poput pjevača, glumaca, sportaša, političara i drugih imaju otvorene profile na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera i Instagrama, no veliki dio njih ne upravlja svojim profilima, već za njihov online imidž brinu menadžeri i agencije. Jedan od razloga jest što mnogi poznati korisnici društvenih mreža imaju previše fanova, a premalo vremena za pregledavanje brojnih poruka koje dobiju, no na ovaj način menadžeri i PR-ovci mogu ih spriječiti da ne napišu neku glupost koja bi loše djelovala na njihovu popularnost i, naravno, ugrozila njihovu zaradu.

Jedna od osoba koja je ranije sama objavljivala sadržaj na Twitteru bila je i Adele, pjevačica koja je krajem prošlog mjeseca 'osvojila' YouTube sa spotom Hello čiji je broj pregleda već premašio 260 milijuna. U razgovoru za BBC, Adele je priznala kako je u prošlosti nekoliko puta pijana objavljivala sadržaj na Twitteru, zbog čega je 'zamalo upala u probleme'. S obzirom na njenu popularnost i skoro 24 milijuna pratitelja na ovoj mreži, menadžeri koji se brinu o njenoj karijeri odlučili su kako ona ne bi smjela objavljivati tvitove bez nadzora. Priznala je i kako, za razliku od razdoblja prije nekoliko godina kada je počela koristiti Twitter, sada više ne pije, no s obzirom na ta loša iskustva, ona više nema pristup vlastitom profilu na ovoj mreži.

Iako Adele i dalje sama piše sve objave za Twitter, njene tvitove moraju odobriti dvije grupe ljudi i tek se onda mogu objaviti. Ako ništa drugo i za razliku od dijela drugih poznatih osoba, Adele barem sama piše svoje objave, no te se objave opet moraju odobriti tako da nikada neće moći biti potpuno iskrena i napisati ono što zaista želi, već samo ono što će joj odobriti i što će se svidjeti milijunima njenih fanova. Tako pravo lice osobe mora biti skriveno od javnosti kojoj je dostupan samo dio osobnosti koji se stvara u 'kontroliranoj atmosferi' te se ona, kao i drugi poznati koji su svoju sudbinu dali u ruke menadžerima i stručnjacima za PR, mora ponašati onako kako to javnost od nje očekuje.

Možda je upravo to razlog zbog kojeg u spotu Hello, umjesto nekog skupog pametnog telefona, Adele koristi preklopni telefon kakav je bio popularan prije desetak godina, sarkastično je primijetio tehnološki novinar Chris Matyszczyk.