Izgleda kako je Facebook končano shvatio da moraju 'olakšati' svoj newsfeed koji je — ruku na srce — prenatrpan različitim informacija od kojih je malo njih nama zanimljivo.

Iz Facebooka su istaknuli kako čak 50% sadržaja koji se dijeli na ovoj društvenoj mreži otpada na slike, možda je jasnije i zašto je Facebook iskrcao toliki iznos za Instagram. Na novom feedu sve se svodi na velike slike, dakle od sada ćemo viđati sve postove uz neku priloženu sliku, veću nego što smo navikli do sada.

friend

Cover fotografija pojavljivat će se kada netko od vaših prijatelja prihvati nekog drugog za prijatelja, dok će slika videa biti znatno veća. Također, stranice, događaji, mjesta na kojima boravite, itd. pokazivat će velike fotografije kako bi sadržaj došao još više do izražaja.

Mi kao medij često smo koristili dijeljenje fotografija s linkom umjesto običnog dijeljenja upravo radi veće upadljivosti koja je rezultirala značajnim brojem klikova nego obična priča.

Ono što je vrlo bitno spomenuti jest da je Facebook konačno prihvatio činjenicu da iskustvo korištenja na webu mora biti jednako na mobilnim uređajima (tablet, smartphone) pa će tako od danas pa nadalje to iskustvo puno sličnije.

Također je zanimljivo spomenuti da čak 35 korisnika Facebooka nisu vidjeli chat u punom pogledu radi malih rezolucija ekrana, stoga je Facebook sve zajedno preselio na lijevu stranu kako bi lakše vidjeli tko je od vaših prijatelja na chatu.

sve

Zanimljivo je da je Facebook razmišljao u smjeru od mobilnih uređaja prema web-u, nešto što većina novih kompanija čini, a primijetiti ćete to prvom prilikom kad ćete vidjeti novi dizajn web verzije.

Po meni jedna od dobrih stvari jest mogućnost odabira što želite gledati/čitati, dakle bilo da želite gledati samo fotografije ili čitati postove vaših prijatelja ili možda čak samo gledati što ima novoga u svijetu glazbe. Kako ćete više koristiti pojedinu kategoriju, tako će se ona pojavljivati više na vrhu liste.

Na ovom linku možete vidjeti kako izgleda novi news feed, a ukoliko se pitate kad bi mogli dobiti novi dizajn, Facebook je istaknuo kako kreću od danas, no neki će vjerojatno čekati i nekoliko tjedana možda čak i mjeseca. Prijaviti se možete za novi dizajn ovdje.

Sve u svemu, osobno smatram da je Facebook napravio velik korak prema naprijed, a sad nam preostaje samo da vidimo kakve ćemo oglase vidjeti — jer tu informaciju nisu spominjali.