Facebook već godinama ima problem koji nikako ne mogu riješiti – njihovi korisnici sve su stariji, a mladi ih ignoriraju i biraju neke druge društvene mreže.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Dosad su u Facebooku taj problem pokušali riješiti kroz IGTV, Watch i Lasso, no ništa nije polučilo veći uspjeh.

No ne odustaju od svog nauma. Najnovije informacije otkrivaju kako Facebook radi na LOL-u, posebnom dodatku koji bi prikazivao smiješna videa, GIF-ove i memeove.

O samom se LOL-u ne zna puno, osim da je usmjeren prema tinejdžerima te da ga trenutačno testira oko 100 beta-testera.

Facebook je za TechCrunch potvrdio da radi na LOL-u, ali i da još nema nikakvih planova kad bi se ta značajka mogla pojaviti u široj upotrebi. Također su napomenuli kako još nije jasno hoće li LOL biti dodatak osnovnoj aplikaciji ili zasebna aplikacija.

Zasad je poznato samo da beta-verzija LOL-a ima nekoliko dijelova. Korisnici bi trebali prvo vidjeti "Dailies", dio posvećen najnovijim memeovima. Nakon toga slijedi dio "For You", koji bi trebao prikazivati videa, GIF-ove i memeove koji su prikupljeni prema osobnim preferencama korisnika. Korisnici bi trebali moći filtrirati sadržaj kroz nekoliko unaprijed određenih tema, poput "gaming", "poznati", "klasici", "škola" i slično.

Čini se kako je Facebook "posudio" ideju o pregledavanju sadržaja od Instagrama. Naime, prema trenutačnim informacijama, sadržaj u LOL-u bio bi podijeljen na manje dijelove odnosno kraća videa koje bi korisnici mogli brzo pregledavati. Slično kao što to mogu s dugačkim pričama na Instagramu.

Hoće li LOL pomoći Facebooku da ponovno postane popularan među mlađim korisnicima, prerano je reći, ali već sama činjenica da su svjesni kako moraju privući nove korisnike pokazuje kako su svjesni da nešto moraju promijeniti.

Možda da, za početak, poprave sve sigurnosne propuste i probleme za koje znaju te naprave aplikaciju koja neće toliko frustrirati korisnike?