Budući da Facebook nije uspio kupiti Snapchat, ova društvena mreža pokušava imitirati neke njegove funkcije kako bi svoje korisnike što više zadržali na mreži.

tri vijesti o kojima se priča Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

Podsjetimo, Instagram (koji je u vlasništvu Facebooka) je nedavno pokrenuo svoju novu funkciju sličnu Snapchatu, pod nazivom Stories koja je, prema nekima, čak i bolja od samog Snapchata, a Facebook je sada počeo testiranje kamere koja je nalik na Snapchat s filterima i naljepnicama.

Korisnici koji budu testirali funkcije mogu očekivati sučelje nalik ovome na fotografiji, u kojemu možete dodavati naljepnice i filtere. O ovim se funkcijama nagađalo još prije nekoliko mjeseci, a sada su se počele i pojavljivati. Facebook uključuje i MSQRD pa ćete filtere i efekte moći postavljati direktno u kameru.

Ova je društvena mreža u svom priopćenju poručila da korisnici sve više dijele sadržaje te da im oni u tome žele pomoći. Nova se funkcija trenutno testira na Android i iOS platformama u Kanadi i Brazilu, a iz Facebooka nisu htjeli otkriti kada će opcija biti dostupna svim korisnicima.

Izvor: The Verge