Društvene mreže sve više "ciljaju" na širenje vlastitog branda u "pravi svijet" izvan granica on-line komuniciranja. Tako je Facebook lansirao kolekciju laka za nokte pod nazivom "Social Butterfly Blue"...

tri vijesti o kojima se priča Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

"Društveni plavi leptir", što bi bio slobodan prijevod ovog Facebookovog uratka na sebi nema "Fejsov" znak, niti se ga može kupiti preko web shopa. Ako želite imati "fejs lakirane nokte", morati ćete pronaći nekoga tko može skočiti do trgovine u Menlo Parku u Kaliforniji, kako bi vam kupio jednu bočicu, čija je cijena 4,95 američkih dolara.

Pomalo je nejasno zašto je tek sada objavljena dostupnost ovog Facebookovog proizvoda, ako se zna da je ona osmišljena još početkom godine. Za "otkrivanje" je zaslužna izvršna urednica Huffington Posta, Bianca Bosker, koja je na svom Twitter profilu objavila fotografije. Hoće li i kada "Social Butterfly Blue" lak za nokte biti raspoloživ i u ostatku svijeta, za sada nije poznato.