Društvene mreže sve više "ciljaju" na širenje vlastitog branda u "pravi svijet" izvan granica on-line komuniciranja. Tako je Facebook lansirao kolekciju laka za nokte pod nazivom "Social Butterfly Blue"...

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

"Društveni plavi leptir", što bi bio slobodan prijevod ovog Facebookovog uratka na sebi nema "Fejsov" znak, niti se ga može kupiti preko web shopa. Ako želite imati "fejs lakirane nokte", morati ćete pronaći nekoga tko može skočiti do trgovine u Menlo Parku u Kaliforniji, kako bi vam kupio jednu bočicu, čija je cijena 4,95 američkih dolara.

Pomalo je nejasno zašto je tek sada objavljena dostupnost ovog Facebookovog proizvoda, ako se zna da je ona osmišljena još početkom godine. Za "otkrivanje" je zaslužna izvršna urednica Huffington Posta, Bianca Bosker, koja je na svom Twitter profilu objavila fotografije. Hoće li i kada "Social Butterfly Blue" lak za nokte biti raspoloživ i u ostatku svijeta, za sada nije poznato.