Nakon što su procurile glasine o navodnoj novoj akviziciji Facebooka nad servisom za poruke WhatsApp, stigla je nova verzija Messengera za Android koji je postao konkurent WhatsApp-u.

Ono što se nagađalo bilo je istina - donekle. Naime, Facebook nije kupio WhatsApp niti će ga kupiti jer ga vlasnici navodno ne žele prodati. Očito je kako Facebook želi kupiti sve što bilježi rast na mobilnim uređajima pa tako navodno ima listu top 50 aplikacija s App Storea koje želi u svojem vlasništvu.

Naravno, na tom popisu pronašao se i WhatsApp kroz koji na dnevnoj bazi prođe 10 milijardi poruka, te je nedavno premašio broj od 100 milijuna preuzimanja na Google Playu, a uvijek ga možete pronaći na samom vrhu Appleovog App Storea.

Ove brojke sasvim su dovoljan razlog da Facebook baci oko na ovaj servis, no ipak od akvizicije neće biti ništa. Ono što je poznato jest da je Facebook htio kupiti WhatsApp, no osnivači ga nisu htjeli prodati, stoga su sada dobili opasnog konkurenta. Također znamo i da Facebook ako ne uspije nešto kupiti onda želi to uništiti.

No po čemu je Facebookov Messenger konkurentan? Prvo i najvažnije je to što od sada nećete trebati Facebook račun kako biste se prijavili na servis, već se možete prijaviti tako da upišete vaš broj telefona i ime, te besplatno šaljete poruke.

Ova mogućnost u početku je dostupna samo za korisnike s Android uređajima i za početak je dostupna u Indiji, Australiji, Indoneziji, Venezueli i Južnoj Africi, dok se ostatak zemalja očekuje uskoro.

'Ulažemo mnogo u mogućnosti na mobilnim uređajima' istaknuo je na LeWebu - koja je u tijeku od danas pa sljedećih tri dana - Peter Deng iz Facebooka.

Na kraju se postavlja pitanje, može li Facebook biti bolji od WhatsApp-a? Hoće li na kraju WhatsApp pokleknuti ili će biti još bolji?