Osim što je Facebook drastično smanjio doseg brandovima, primijećeno je kako su cijene oglasa u ovom tromjesečju, naspram cijena iz prošlog, narasle za 10%.

Naime, u prvom tromjesečju prodaja Facebookovih oglasa pala je u odnosu na posljednje tromjesečje prošle godine, no bez obzira na sve, prihodi od oglašavanja ostali su nepromijenjeni, odnosno skoro jednaki kao i u Q4. Analitičar Robert Peck istaknuo je kako to uspjeh za Facebook s obzirom da je Q4 inače period u kojem se troši dosta više novaca jer se radi o blagdanskom razdoblju.

“Povećanje cijena oglasa i nivo trošenja ukazuje da je bilo manje impresija no s većom vrijednosti.” ističe Peck.

Facebook ne želi komentirati na ove navode van svojih kvartalnih izvješća, koje je zakazano za kraj travnja, kada ćemo doznati više informacija. Brandovi koji su odlučili koristiti Facebook za promociju svojih usluga i proizvoda počeli su povećavati cijenu po kliku kako bi imali bolji target, dok neki brandovi razmišljaju o novim online strategijama.

News feed je mjesto gdje su brandovi sve manje prisutni organskim dosegom, jer je prioritet kompanije prikazati osobne novosti na streamu poput slika vjenčanja ili rođenja, te sličnih situacija, ispred klikabilnih i viralnih naslova, ili neplaćenim porukama velikih brandova.

Adobe, jedan od oglašivača na Facebooku, također je primijetio rast cijene oglasa, no kaže kako bolje targetiranje dovodi do većeg broja klikova, te dodaje kako je cijena oglašavanja na Facebooku još uvijek dosta ispod oglašavanja na drugim servisima poput tražilice. “Društveni mediji su i dalje jeftini u svakom smislu za marketing brandova.” dodaju iz Adobea.

Izvor AdAge, Foto

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju