Google testira novu opciju koja će se svidjeti korisnicima Instagrama i TikToka

Opcija je ograničena samo na mobilne korisnike te se pretraživanjem putem Googleove aplikacije ili mobilnog weba omogućuje pretraživanje videa s društvenih mreža.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 31.12.2020. / 09:28

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Google prilagođava svoju tražilicu trendovima i najpopularnijem sadržaju pa su, potvrdili su iz kompanije medijima, počeli s testiranjem nove opcije za pretraživanje videozapisa s Instagrama i TikToka. Opcija se testira u Googleovoj mobilnoj aplikaciji i na web-verziji Googlea na mobilnim uređajima te se pojavljuje samo nekim korisnicima i nakon određenih pretraživanja. Korisnici kojima je dostupna, vidjet će nakon pretraživanja određenih pojmova da im se ispod upita pretraživanja prikazuje opcija kratkih videozapisa koji su posloženi jedan do drugog.

Slika nije dostupna Google objavio što se najviše pretraživalo na internetu ove godine u Hrvatskoj, mnogi bi mogli biti poprilično iznenađeni

S novom opcijom Google želi zadržati dio korisnika koji pretražuju sadržaj s društvenih mreža na svojim stranicama. Korisnicima koji kliknu na takve kratke videozapise taj se sadržaj neće otvoriti u samoj aplikaciji TikToka ili Instagrama, već na web-verziji (čak i ako korisnici imaju instaliranu tu aplikaciju), kako bi se nakon što pogledaju video mogli lakše vratiti na Google, a ne nastaviti surfati putem aplikacije društvenih mreža, naglašavaju na TechCruncheu.

Među kratkim videozapisima koji se pojavljuju prilikom pretraživanja ne nalazi se samo sadržaj s Instagrama i TikToka, već i s Googleova YouTubea (podsjetimo, i YouTube je počeo eksperimentirati s kratkim videozapisima), kao i s drugih servisa poput Trella.

Slika nije dostupna Najveća svjetska tražilica simpatičnom i aktualnom animacijom slavi svoj 22. rođendan

Iako su iz Googlea odbili detaljnije komentirati ove informacije, potvrdili su kako trenutačno testiraju spomenutu opciju na mobilnim uređajima. Riječ je o ograničenim testiranjima u ranoj fazi tako da će se takav prikaz kratkih videozapisa koji uključuju i sadržaj s društvenih mreža prikazati samo u nekim slučajevima i samo dijelu korisnika. U budućnosti postoji mogućnost daljnjeg širenja testiranja većem broju korisnika i za veći broj pretraga - osim ako Facebook i TikTok ne blokiraju Google u tome.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti