Google prilagođava svoju tražilicu trendovima i najpopularnijem sadržaju pa su, potvrdili su iz kompanije medijima, počeli s testiranjem nove opcije za pretraživanje videozapisa s Instagrama i TikToka. Opcija se testira u Googleovoj mobilnoj aplikaciji i na web-verziji Googlea na mobilnim uređajima te se pojavljuje samo nekim korisnicima i nakon određenih pretraživanja. Korisnici kojima je dostupna, vidjet će nakon pretraživanja određenih pojmova da im se ispod upita pretraživanja prikazuje opcija kratkih videozapisa koji su posloženi jedan do drugog.



S novom opcijom Google želi zadržati dio korisnika koji pretražuju sadržaj s društvenih mreža na svojim stranicama. Korisnicima koji kliknu na takve kratke videozapise taj se sadržaj neće otvoriti u samoj aplikaciji TikToka ili Instagrama, već na web-verziji (čak i ako korisnici imaju instaliranu tu aplikaciju), kako bi se nakon što pogledaju video mogli lakše vratiti na Google, a ne nastaviti surfati putem aplikacije društvenih mreža, naglašavaju na TechCruncheu.

Među kratkim videozapisima koji se pojavljuju prilikom pretraživanja ne nalazi se samo sadržaj s Instagrama i TikToka, već i s Googleova YouTubea (podsjetimo, i YouTube je počeo eksperimentirati s kratkim videozapisima), kao i s drugih servisa poput Trella.



Iako su iz Googlea odbili detaljnije komentirati ove informacije, potvrdili su kako trenutačno testiraju spomenutu opciju na mobilnim uređajima. Riječ je o ograničenim testiranjima u ranoj fazi tako da će se takav prikaz kratkih videozapisa koji uključuju i sadržaj s društvenih mreža prikazati samo u nekim slučajevima i samo dijelu korisnika. U budućnosti postoji mogućnost daljnjeg širenja testiranja većem broju korisnika i za veći broj pretraga - osim ako Facebook i TikTok ne blokiraju Google u tome.