Pitanje o načinima na koji se može smanjiti broj prometnih nesreća te poginulih i ozlijeđenih u prometu uvijek je aktualno, a usprkos sve naprednijoj tehnologiji i regulativi, te su brojke i dalje velike. Francuska predstavnica u Europskom parlamentu Karima Delli vjeruje kako bi se te brojke mogle smanjiti uvođenjem nove vozačke dozvole za određene tipove automobila. U svom izvješću vezanom uz reformu vozačkih dozvola na području EU, predložila je kako bi vlasnici velikih SUV automobila trebali imati i posebnu vozačku dozvolu.
Ona smatra kako trenutačna vozačka dozvola B kategorije nije u potpunosti prikladna za najteže automobile pa bi, umjesto vozačke dozvole B kategorije, za upravljanje velikim automobilima i kombijima težim od 1,8 tona, bila potrebna B+ vozačka. Vozači bi je dobili nakon dvogodišnjeg probnog roka vožnje automobila B kategorije, a mogli bi je dobiti samo nakon što navrše 21 godinu.
Kao razloge za njeno uvođenje Delli kaže kako takva vozila predstavljaju veću opasnost na cestama za manje automobile, pješake i bicikliste. Veća je vjerojatnost da će sudjelovati u sudaru, uz puno ozbiljnije posljedice. No to nisu jedini razlozi te je u izvješću spomenula i zagađenje jer je riječ o velikim vozilima koja zagađuju okoliš i manje su energetski učinkovita (no što je je s velikim električnim SUV vozilima?) te kaže da takvi automobili zauzimaju puno više prostora.
Ako bi ovaj prijedlog jednom zaista postao zakon, odnosno ako se bude primjenjivao u stvarnosti, na Politicu kažu kako to znači da bi vozači popularnih SUV-ova poput Audija Q7, Volva XC90 i BMW X5 trebali izvaditi novu vozačku dozvolu. Na Politicu ne spominju na kojim su istraživanjima i podacima o prometnim nesrećama bazirani prijedlozi Karime Delli.
Osim nove vozačke dozvole, ona predlaže i novi sustav bodovanja za vozačke dozvole koji bi se primjenjivao na području cijele EU, a Delli kaže kako ima “potencijal smanjiti broj prometnih nesreća i smrti na cestama”. Taj bi sustav bio baziran na praćenju prekršaja te bi na temelju tih podataka suspendirao ili poništavao vozačke dozvole vozačima u Europskoj uniji.