Iako se zbog svoje politike prema objavljivanju političkih oglasa našao na udaru, Facebook je ipak pokazao da može i ispravno reagirati kad treba.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

Objavili su da će pooštriti pravila za objavu oglasa vezanih za koronavirus na toj društvenoj mreži. Svi oglasi koji u sebi sadrže poruku kojom se obećava izlječenje ili prevencija virusa, kao i oni koji pokušavaju podići paniku, biti će odmah uklonjeni i zabranjeni.

Među oglasima koji se uklanjaju jesu oni u kojima se prodaju zaštitne maske koje "100 % štite od virusa".

Ista će pravila biti primijenjena i na Marketplaceu, Facebookovu oglasniku, na kojem se u posljednje vrijeme pojavljuju oglasi u kojima se po višestruko većim cijenama prodaju medicinske maske i "lijekovi protiv koronavirusa".

Posebna će pozornost biti posvećena i grupama u kojima se dijele sumnjivi i neprovjereni savjeti kako se zaštititi, a koji bi mogli izazvati više štete nego koristi.

Facebook je već ranije aktivirao svoju mrežu faktografa kojima je glavna zadaća provjeriti istinitost tvrdnji o koronavirusu koje se objavljuju na toj društvenoj mreži. Objave koje se pokažu lažnima ili neistinitima odmah se uklanjaju.