Instagram mijenja algoritam: Evo tko će profitirati i kakve će se objave sada prikazivati među preporukama

Promjene koje je Meta najavila trebale bi stupiti na snagu tijekom sljedećih mjeseci.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 01.05.2024. / 09:19 komentari
Instagram (Foto: Instagram)

Instagram priprema velike promjene na svojoj društvenoj mreži zahvaljujući kojima bi sadržaj koji se korisnicima prikazuje u budućnosti mogao biti prilično drukčiji. Promjene se odnose na algoritam preporuke sadržaja koji korisnicima više neće preporučivati sadržaj profila koji objavljuju tuđi sadržaj, odnosno one koji naprave snimke zaslona objava i onda ih objavljuju kao svoje ili samo prenose tuđe objave. Profili koji samo prenose tuđe objave i dalje će imati doseg među svojim pratiteljima, no njihov se sadržaj neće prikazivati ostalim korisnicima.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Slika nije dostupna TikTok uzvraća udarac: Počeo s lansiranjem svog "rivala Instagramu"

Umjesto takvih agregatora sadržaja, dakle onih koji nisu sami stvorili sadržaj ili poboljšali postojeći, već skupljaju lajkove objavom tuđih slika i videa, iz Instagrama sada kažu kako će naglasak staviti na originalan sadržaj, odnosno korisnike koji objavljuju vlastite fotografije i videozapise. Preporučujem da potražite načine kako napraviti vlastiti sadržaj kako biste i dalje bili preporučeni ljudima koji vas ne prate, komentirao je u objavi na Instagramu prvi čovjek te tvrtke Adam Mosseri.

Agregatorima sadržaja smatrat će se oni profili s najmanje 10 takvih tuđih objava u mjesec dana. Nakon 30 dana sadržaj tih profila ponovno će se moći pojavljivati među preporučenim sadržajem, a treba naglasiti kako se takva pravila neće odnositi na izdavače koji s Instagramom imaju potpisane ugovore o licenciranju, odnosno na objave koje imaju dopuštenje od kreatora sadržaja.

Ako Instagram pronađe identičan sadržaj na dva ili više različitih profila, pokušat će pronaći osobu koja je originalno objavila taj sadržaj i toj objavi dati prioritet u odnosu na verzije koje su prenijeli agregatori. Iz ove kompanije priznaju kako pronalazak originalnog sadržaja neće biti jednostavan jer će ponekad originalni sadržaj biti objavljen na nekoj drugoj mreži pa će ga svi prenositi, no općenito kreatori koji objavljuju originalan sadržaj s vremenom će profitirati.

Zamućene fotografije Instagram kreće u borbu protiv golotinje u porukama

Meta uvodi promjene i na Instagram Reelsima koje bi također trebale pomoći korisnicima s manjim brojem pratitelja čije će objave sada imati bolju šansu za veći doseg, odnosno da postanu viralne. Trenutačno objave s profila koji imaju veći broj pratitelja imaju puno veću šansu za veći doseg. No Instagram će uskoro krenuti sa serijom testova - prvo će se sadržaj prikazivati manjem broju korisnika Reelsa, uključujući i osobe koje ne prate te profile te će se objave koje privuku najviše pažnje i najveći angažman nakon toga prikazivati još većem broju korisnika. Što su objave popularnije među korisnicima, njihov će doseg biti sve veći.

Ove promjene, koje će značajno utjecati na iskustvo korisnika na Instagramu, počet će se primjenjivati tijekom sljedećih mjeseci.

Izvor: The Verge
 

Vezane vijesti