Ovaj tjedan Google je s javnosti podijelio informaciju koju smo čekali godinama – o prihodima koji ostvaraju oglašavanjem na YouTubeu. Cifra nije mala, a tih 15 milijardi dolara koliko je YouTube okrenuo tijekom prošle godine iznosi oko deset posto ukupnih prihoda Googlea. Ipak, Google dio te zarade mora podijeliti s kreatorima videozapisa, a koliko im ostane nakon svih troškova, odnosno koliki je profit koji je najpopularniji videoservis na svijetu ostvario u 2019., nije poznato.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Instagram Threads Izvršni direktor Instagrama potvrdio: Testiranja su počela, nova opcija stiže uskoro

Samo dan nakon što smo saznali informacije o zaradi YouTubea od oglašavanja, saznali smo i koliko novca Facebook zarađuje od Instagrama. Nije riječ o službenim informacijama iz Zuckerbergove kompanije, već su se tih podataka dokopali novinari Bloomberga. Prema njima, Instagram stoji puno bolje u odnosu na YouTube te su tijekom 2019. zaslužni za više od četvrtine ukupnih prihoda Facebooka.

Oglasi se na Instagramu prikazuju između Storiesa, između objava na glavnom feedu, kao i na explore tabu, a prihodi od oglašavanja na toj društvenoj mreži prošle su godine iznosili čak 20 milijardi dolara. Osim što zarađuju više od YouTubea, treba napomenuti da Instagram ne plaća svoje kreatore, kao što to radi Googleov videoservis. Naime, influenceri na toj mreži novac zarađuju od sponzorstava, a ne dijeleći zaradu od oglašavanja s Instagramom.

Slika nije dostupna Ništa ga ne može uništiti: Facebook dosegnuo najveću vrijednost u povijesti

Kako napominju na The Vergeu, Instagram ipak financijski pomaže određenim kreatorima sadržaja za videoservis IGTV, no riječ je o malim ciframa, prvenstveno namijenjenim nabavci opreme i potpori za snimanje, a ne dijeljenju profita od oglašavanja.