Izuzetno priznanje za vodnjanskog IT diva: Infobip ocijenjen najboljim svjetskim pružateljem usluga u CPaaS segmentu

Infobip je zauzeo najvišu poziciju u izvještaju u usporedbi s ostalim analiziranim tvrtkama.

Martina Čizmić | 22.10.2021. / 11:50 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Vodnjanski IT div Infobip ocijenjen je kao najbolji pružatelj usluga u CPaaS (Communications Platform-as-a-Service) segmentu na ljestvici tržišnih konkurenata prema istraživanju nezavisne britanske analitičke kuće Juniper Research.

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Kako su priopćili iz Infobipa, Juniperov novi alat Competitor Leaderboard donosi vizualni uvid u kompetitivno pozicioniranje vodećih globalnih kompanija unutar specifičnog područja. Poredak je izračunat s obzirom na tržišni udio, inovativnost, kapacitet za daljnji rast te financijsku, operativnu i marketinšku snagu kompanija. Infobip je tako u najnovijem izvještaju proglašen etabliranim liderom u CPaaS prostoru zbog kvalitete i širine vlastite CPaaS platforme, rješenja za nadzor i filtriranje SMS poruka, rješenja za usluge mobilnog identiteta i rješenja za poslovnu komunikaciju preko RCS poruka. To je ujedno najviša pozicija u izvještaju u usporedbi s ostalim analiziranim tvrtkama.

Slika nije dostupna Infobip i Damir Sabol investirali u Stemi, vrijednost tvrtke sada iznosi 6 milijuna eura

Slika nije dostupna Infobip poput Amazona i Googlea: Pokreću program za ubrzavanje rasta domaćih i svjetskih startupa

Drago nam je biti na samom vrhu ovog izvještaja i ono je potvrda odličnih stvari koje smo napravili u zadnjih godinu dana. Želimo zadržati poziciju lidera i pouzdanog CPaaS partnera. Nastavljamo implementirati najnaprednije tehnologije usko surađujući s developerima i globalnim brendovima kako bismo zajedno s njima stvarali još napredniju komunikacijsku tehnologiju i ispunili njihove jedinstvene potrebe, izjavio je Silvio Kutić, glavni izvršni direktor i suvlasnik Infobipa.

U izvještaju se kao ključni ističu Infobipovi planovi za ulazak u B2D (Business to Developer) tržišni segment, što je potvrđeno i ovogodišnjim preuzimanjem konferencije Shift, budući da su upravo developeri unutar tvrtki ti koji procjenjuju isplativost implementacije novih softverskih rješenja. Gradeći kvalitetne odnose s programerima širom svijeta, i čineći svoju komunikacijsku platformu još dostupnijom ovom važnom tržišnom segmentu, Infobip može dodatno podići vidljivost svojih rješenja, ističe se u izvještaju.

Također, bitnim se ističe i Infobipovo preuzimanje američke tvrtke OpenMarket i sukladno tome jačanje na tržištu Sjeverne Amerike, ujedno ključnom tržištu u segmentu razmjene mobilnih poruka, gdje vodnjanska IT kompanija ima veliki prostor za daljnji rast. Juniper Research procjenjuje da će ukupna vrijednost tržišta mobilnih poruka u SAD-u do kraja 2025. narasti za 21 posto, odnosno s prošlogodišnjih 52,5 milijardi na 63,7 milijardi američkih dolara.

Slika nije dostupna Vlada udružuje snage s Infobipom: Želimo da Hrvatska bude središte razvoja umjetne inteligencije u EU-u

Slika nije dostupna Infobip planira prikupiti novih 500 milijuna dolara investicija kojim bi krenuo u nove akvizicije

Podsjećaju i kako je prošlog mjeseca Juniper Research proglasio Infobip vodećim pružateljem usluga u visoko kompetitivnom prostoru razmjene mobilnih poruka, daleko ispred idućeg na ljestvici. Istraživanje je uzelo u obzir kapacitet razmjene poruka, mogućnosti, financijske rezultate te sofisticiranost rješenja za razmjenu mobilnih poruka dvadeset najistaknutijih pružatelja messaging rješenja.

Infobip je samo prošle godine obradio 107 milijardi poruka, radeći s tvrtkama u tradicionalnim sektorima, kao i pružateljima usluga na zahtjev i e-trgovinama. Obogatili smo portfelj komunikacijskih kanala unutar naše CPaaS platforme brojnim društvenim mrežama i chat aplikacijama, u skladu s potrebama naših klijenata, odnosno njihovih krajnjih korisnika. Naš rast, pogotovo u SAD-u, odraz je interesa organizacija iz gotovo svih industrija koje prepoznaju SMS i mobilne poruke kao pouzdan, siguran i brz način isporuke važnih informacija, poručio je Kutić.

Vezane vijesti