Prije 10 godina tviteraš Chris Messina predložio je upotrebu hashtaga kako bi se lakše označile grupne rasprave i grupe. I, kako se kaže, ostalo je povijest.

 

 

Popularne "ljestve" ispred ključnih riječi prvo su se raširile po Twitteru da bi se do danas proširile po svim društvenim mrežama, a često se koriste i u neformalnim dopisivanjima.

Hashtag je tako postao jedinstven način zbližavanja različitih zajednica.

No, hashtag svoju funkciju nije pronašao samo u privatnim objavama i komentarima. Poznati brandovi prepoznali su hashtag kao moćan alat kojim bi privukli dodatne pratitelje i proširili svoj doseg.

#BuildingCommunities – razvoj communityja

Twitter je fundamentalno promijenio način na koji brandovi komuniciraju sa svojim kupcima. Sada se korisnici, gotovo u trenutku, mogu povezati s tvrtkama kad god to požele. Brandovi su bili brzi u shvaćanju snage hashtaga u razvoju zajednica (communityja) na Twitteru i pronalaženju načina za interakciju s njima i nagrađivanje tih zajednica (communityja).

Primjerice, @KLM i njihova kampanja #happytohelp. Nizozemska aviokompanija stavila je naglasak na svoju iznimnu korisničku službu pružanjem tjedne potpore svojim korisnicima i drugim putnicima koristeći hashtag #happytohelp.

Još jedan dobar primjer korištenja Twitterova hashtaga kako bi se komuniciralo sa zajednicom (communityjem) svog branda jest @CocaCola. Coca-Cola je bio prvi brand koji je lansirao Twitter-emoji, proširujući tako svoju marketinšku kampanju #ShareaCoke u digitalnu konverzaciju i dopuštajući postizanje rekorda u “Najvećoj zdravici na svijetu (World'sLargestCheers)” putem kreativnog korištenja hashtaga na Twitteru.

 

 

Danas nijedna marketinška kampanja nije potpuna bez hashtaga, a sve ga češće koriste i medijske kuće kad žele animirati gledatelje da se uključe u rasprave.

Možemo tako reći da je hashtag postao neizostavan dio digitalne komunikacije, pogotovo na društvenim mrežama.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju