Mislim da više ne treba pričati i pisati koliko su društvene mreže važne za poslovanje tvrtke. Facebook i Twitter ima svaka kompanija a sve više tu su LinkedIn, Google+, pisanje sadržaja itd.

Na dnevnoj bazi bilo bi dobro izdvojiti sat vremena kako biste se posvetili društvenim mrežama, no da ne zapnete svih sat vremena na Facebooku gledajući slike vaših frendova kako se kupaju na moru, cugaju ili se zabavljaju, vi ste došli na Facebook s namjerom da povećate prodaju ili što već.

Dendritepark je napravio jedan kratki vodič "Kako ugasiti žeđ društvenih mreža u 60 minuta" gdje se može doznati nekoliko zanimljivih informacija.

U nastavku možete pogledati koliko bi vremena trebali potrošiti na pojedinu radnju, a prije toga navedimo neke alate koji bi vam mogli olakšati posao. Primjerice Buffer je odličan servis kojim možete prikupljati sadržaj kada surfate webom, a koji kasnije možete dijeliti na pojedinim društvenim mrežama u različito vrijeme.

Dobro je kreirati vlastiti sadržaj, pa tako možete ramišljati malo outside the box, jer ne želite dijeliti nešto što dijele svi. Što se tiče Facebooka, probajte izbjegavati dijeljenje mački, peseka, zamorca, itd, ili stalno jedno te iste citate uspješnih ljudi, imajte malo kreative i umjetničke slobode, ljudi to cijene.

Twitter i LinkedIn ne moramo spominjati jer je to sastavni dio marketinga na društvenim mrežama, no svakako treba obratiti pažnju na sve značajniji Google+ (vjerujem da želite da vas drugi lakše pronađu putem Googlea?).

Na kraju, ništa bez statistika, možda je dobro sve pratiti preko Facebook Insights ili pak Google Analytics, morate znati što prolazi a što ne.