Unatoč činjenici da broji preko 1.2 milijardi korisnika diljem svijeta, Facebook sve više gubi bitku s novim generacijama, Generacijom Z, odnosno onima rođenim od 1995. pa na dalje. 

Prema posljednjem istraživanju koje je kroz infografiku prikazao Marketo, dolazi se do spoznaje da je prošle godine čak 25% korisnika Facebooka u dobi između 13 i 17 godina napustilo ovu društvenu mrežu. 

Naime, samo u SAD-u Generacija Z čini čak 25.9% ukupnog stanovništva, s tržištem od oko 44 milijarde dolara. Ove generacija zamijenila je Facebook novim servisima kao što su Snapchat, Whisper i Secret, vizualno atraktivnije platforme gdje se može doći do pažnje ovih korisnika na nekoliko sekundi. 

Osim toga, Generacija Z u 72% slučajeva školaraca, želi imati svoju kompaniju, a njih čak 75% vjeruje da svoj hobi mogu pretvoriti u posao sa stalnim prihodima. 

Generacija Y, odnosno oni rođeni između 1976. - 1994. generacija su odrasla uz internet, dok Generacija Z odrasta uz društvene mreže, što polako oblikuje način kako djeca uče, njihove dnevne aktivnosti, a čak polovica njih uči putem YouTubea ili online alata. 

U nastavku pogledajte detaljniju infografiku.

Foto Flickr