Unatoč činjenici da broji preko 1.2 milijardi korisnika diljem svijeta, Facebook sve više gubi bitku s novim generacijama, Generacijom Z, odnosno onima rođenim od 1995. pa na dalje.
tri vijesti o kojima se priča


Prema posljednjem istraživanju koje je kroz infografiku prikazao Marketo, dolazi se do spoznaje da je prošle godine čak 25% korisnika Facebooka u dobi između 13 i 17 godina napustilo ovu društvenu mrežu.
Naime, samo u SAD-u Generacija Z čini čak 25.9% ukupnog stanovništva, s tržištem od oko 44 milijarde dolara. Ove generacija zamijenila je Facebook novim servisima kao što su Snapchat, Whisper i Secret, vizualno atraktivnije platforme gdje se može doći do pažnje ovih korisnika na nekoliko sekundi.
Osim toga, Generacija Z u 72% slučajeva školaraca, želi imati svoju kompaniju, a njih čak 75% vjeruje da svoj hobi mogu pretvoriti u posao sa stalnim prihodima.
Generacija Y, odnosno oni rođeni između 1976. - 1994. generacija su odrasla uz internet, dok Generacija Z odrasta uz društvene mreže, što polako oblikuje način kako djeca uče, njihove dnevne aktivnosti, a čak polovica njih uči putem YouTubea ili online alata.
U nastavku pogledajte detaljniju infografiku.
Foto Flickr