Koji je Facebookov najveći problem? Teenageri!

Unatoč činjenici da broji preko 1.2 milijardi korisnika diljem svijeta, Facebook sve više gubi bitku s novim generacijama, Generacijom Z, odnosno onima rođenim od 1995. pa na dalje.

Zimo
Zimo
Saša Fišter | 21.08.2014. / 09:34 komentari
Koji je Facebookov najveći problem? Teenageri!

Unatoč činjenici da broji preko 1.2 milijardi korisnika diljem svijeta, Facebook sve više gubi bitku s novim generacijama, Generacijom Z, odnosno onima rođenim od 1995. pa na dalje. 

tri vijesti o kojima se priča Učenici s mobitelima tijekom nastave, ilustracija U Italiji Nova školska godina, nova pravila: Nema više mobitela u srednjim školama F-35I Adir Ključan borbeni zrakoplov Rođen za zračnu dominaciju: Izraelski F-35I Adir jednostavno je nedodirljiv za iransku protuzračnu obranu Izraelski F-25 borbeni zrakoplovi Izgubili su ključnu bitku? Iranski osvetnički raketni napadi na Izrael postaju sve skuplji i neodrživiji, evo i zašto

Prema posljednjem istraživanju koje je kroz infografiku prikazao Marketo, dolazi se do spoznaje da je prošle godine čak 25% korisnika Facebooka u dobi između 13 i 17 godina napustilo ovu društvenu mrežu. 

Naime, samo u SAD-u Generacija Z čini čak 25.9% ukupnog stanovništva, s tržištem od oko 44 milijarde dolara. Ove generacija zamijenila je Facebook novim servisima kao što su Snapchat, Whisper i Secret, vizualno atraktivnije platforme gdje se može doći do pažnje ovih korisnika na nekoliko sekundi. 

Osim toga, Generacija Z u 72% slučajeva školaraca, želi imati svoju kompaniju, a njih čak 75% vjeruje da svoj hobi mogu pretvoriti u posao sa stalnim prihodima. 

Generacija Y, odnosno oni rođeni između 1976. - 1994. generacija su odrasla uz internet, dok Generacija Z odrasta uz društvene mreže, što polako oblikuje način kako djeca uče, njihove dnevne aktivnosti, a čak polovica njih uči putem YouTubea ili online alata. 

U nastavku pogledajte detaljniju infografiku.

Foto Flickr

Vezane vijesti