Baggizmo je krenuo gotovo kao i svaki startup - postojala je potreba koju se željelo riješiti i ideja kako ju riješiti - no, ne i sigurnost da će ideja zaživjeti, provedba uspjeti i biti prihvaćena od podržavatelja, a kasnije i kupaca. Ipak, osnivač startupa i idejni tvorac Baggizma - Ladislav Jurić, od početka je vjerovao u uspjeh i uspio 2105. godine realizirati svoj prvi proizvod te ove godine i svoj drugi proizvod. Ovaj poduzetnik koji dolazi iz IT sektora, ujedno je i jedina osoba iz Hrvatske koja iza sebe ima čak dvije uspješne Kickstarter kampanje - prvu za Baggizmo torbu, a drugu za pametan novčanik Wiseward.

Ako se Ladislava pita što je ključ uspjeha Baggizmo startupa, reći će da je, osim dobre ideje i upornosti, bitno imati kvalitetan tim ljudi koji poznaju svoje područje i žele se razvijati u onome što rade te da je iznimno važno imati i podršku koju je osobno pronašao u međunarodno nagrađivanoj dizajnerica Izvorki Jurić, zaslužnoj za kreativni i dizajnerski dio Baggizma branda. Ladislav će istaknuti i institucije koje pomažu poduzetnicima - poput Founder Instituta koji je on uspješno završio, Plavog ureda, Raze, Hamag Bicroa i drugih.

Baggizmo brand već svojim nazivom komunicira svoj spoju dizajna proizvoda (bag, eng. torba) i integracije tehnologije (gizmo eng. uređaji) te se pozicionira u danas vrlo dinamično područje nosive tehnologije.
Produkt dizajn Baggizmo proizvoda potpisuje dizajnerski kolektiv Manufakturist, koji je uspio dizajnirati torbu koja odgovara na sve potrebe modernog muškarca: može se nositi cijeli dan bez skidanja i to na bilo koju odjevnu kombinaciju, lagana je, tanka i kad je napunjena te izuzetno funkcionalna i udobna za nošenje.
Pametni novčanik Baggizmo Wiseward bio je još veći izazov za jedan startup: razvijena je i integrirana tehnologija koja omogućuje korisnicima da na svojim pametnim telefonima u svakom trenutku prate lokaciju novčanika, detektiraju kretanje, eventualan pad ili gubitak i sl.

Sam proizvod ima integrirano čak 10 pametnih funkcija čime je sigurnost je podignuta na znatnu višu razinu. Npr. pretinac koji štiti kartice od elektronske krađe podataka, dok istovremeno postoji i pretinac koji dopušta skeniranje izvana koje se koristi na primjer za pokaz u gradskom prijevozu ili sl. Kao i kod torbe, pametni dizajn omogućuje da novčanik ostane tanak čak i nakon što se u njega pohrani 15 kreditnih kartica, gotovina - i to zajedno s integriranom elektronikom.

Jedinstvenost Baggizmo branda leži u svladavanju izazovne misije spajanja mode i tehnologije, a jako mali broj poznatih brandova u svijetu ima uspješno realiziranu tu integracije. Prilika koju im njihov smjer pruža je ogromna, jer za razliku od velikih modnih brendova mogu biti fleksibilni i brzo reagirati na nove trendove. Baggizmo je u svoju prednost okrenuto to što su mali, spretni i brzi, nisu okovani internim procedurama, te sami stvaraju svoju organizaciju i strategiju koja im dopušta slobodu. Obzirom na sve veće zahtjeve života u urbanim sredinama, bit će zanimljivo pratiti kakva buduća rješenja će proizaći iz Baggizma.