Ladislav Jurić: "Ključ uspjeha startupa je odabir pravog tima ljudi"

Priča o Baggizmu priča je o uspješnosti hrvatskog startupa koji je mnogima pokazao put i nove horizonte

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 09.12.2017. / 11:11 komentari
Ladislav Jurić
Ladislav Jurić

 Baggizmo je krenuo gotovo kao i svaki startup - postojala je potreba koju se željelo riješiti i ideja kako ju riješiti - no, ne i sigurnost da će ideja zaživjeti, provedba uspjeti i biti prihvaćena od podržavatelja, a kasnije i kupaca. Ipak, osnivač startupa i idejni tvorac Baggizma - Ladislav Jurić, od početka je vjerovao u uspjeh i uspio 2105. godine realizirati svoj prvi proizvod te ove godine i svoj drugi proizvod. Ovaj poduzetnik koji dolazi iz IT sektora, ujedno je i jedina osoba iz Hrvatske koja iza sebe ima čak dvije uspješne Kickstarter kampanje - prvu za Baggizmo torbu, a drugu za pametan novčanik Wiseward.

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora"

Ako se Ladislava pita što je ključ uspjeha Baggizmo startupa, reći će da je, osim dobre ideje i upornosti, bitno imati kvalitetan tim ljudi koji poznaju svoje područje i žele se razvijati u onome što rade te da je iznimno važno imati i podršku koju je osobno pronašao u međunarodno nagrađivanoj dizajnerica Izvorki Jurić, zaslužnoj za kreativni i dizajnerski dio Baggizma branda. Ladislav će istaknuti i institucije koje pomažu poduzetnicima - poput Founder Instituta koji je on uspješno završio, Plavog ureda, Raze, Hamag Bicroa i drugih.

Baggizmo brand već svojim nazivom komunicira svoj spoju dizajna proizvoda (bag, eng. torba) i integracije tehnologije (gizmo eng. uređaji) te se pozicionira u danas vrlo dinamično područje nosive tehnologije.
Produkt dizajn Baggizmo proizvoda potpisuje dizajnerski kolektiv Manufakturist, koji je uspio dizajnirati torbu koja odgovara na sve potrebe modernog muškarca: može se nositi cijeli dan bez skidanja i to na bilo koju odjevnu kombinaciju, lagana je, tanka i kad je napunjena te izuzetno funkcionalna i udobna za nošenje.
Pametni novčanik Baggizmo Wiseward bio je još veći izazov za jedan startup: razvijena je i integrirana tehnologija koja omogućuje korisnicima da na svojim pametnim telefonima u svakom trenutku prate lokaciju novčanika, detektiraju kretanje, eventualan pad ili gubitak i sl.

Sam proizvod ima integrirano čak 10 pametnih funkcija čime je sigurnost je podignuta na znatnu višu razinu. Npr. pretinac koji štiti kartice od elektronske krađe podataka, dok istovremeno postoji i pretinac koji dopušta skeniranje izvana koje se koristi na primjer za pokaz u gradskom prijevozu ili sl. Kao i kod torbe, pametni dizajn omogućuje da novčanik ostane tanak čak i nakon što se u njega pohrani 15 kreditnih kartica, gotovina - i to zajedno s integriranom elektronikom.

Jedinstvenost Baggizmo branda leži u svladavanju izazovne misije spajanja mode i tehnologije, a jako mali broj poznatih brandova u svijetu ima uspješno realiziranu tu integracije. Prilika koju im njihov smjer pruža je ogromna, jer za razliku od velikih modnih brendova mogu biti fleksibilni i brzo reagirati na nove trendove. Baggizmo je u svoju prednost okrenuto to što su mali, spretni i brzi, nisu okovani internim procedurama, te sami stvaraju svoju organizaciju i strategiju koja im dopušta slobodu. Obzirom na sve veće zahtjeve života u urbanim sredinama, bit će zanimljivo pratiti kakva buduća rješenja će proizaći iz Baggizma.

Vezane vijesti