LinkedIn stigao do 300 milijuna korisnika, krajem godine broj korisnika s mobitela nadmašit će 50%

LinkedIn je osnovan u prosincu 2002. godine, a javno je objavljen u svibnju 2003. godine. U tih 11 godina, LinkedIn je postao vrlo važna društvena mreža s preko 300 milijuna korisnika diljem svijeta, 5000 zaposlenika i prihodima od preko 1.5 milijardu dolara.

Zimo Zimo Saša Fišter | 19.04.2014. / 11:05

LinkedIn stigao do 300 milijuna korisnika, krajem godine broj korisnika s mobitela nadmašit će 50%

LinkedIn je osnovan u prosincu 2002. godine, a javno je objavljen u svibnju 2003. godine. U tih 11 godina, LinkedIn je postao vrlo važna društvena mreža s preko 300 milijuna korisnika diljem svijeta, 5000 zaposlenika i prihodima od preko 1.5 milijardu dolara.

Dostupan na preko 20 jezika LinkedIn je postao mjesto gdje se okupljaju poslovni ljudi iz gotovo svakog segmenta. Prvo su to bili ljudi iz tehnoloških i marketinških kompanija, a danas se mogu pronaći svi, od doktora, računovodstva, freelancera, obrazovnog sektora, itd.

Kako ističu na svom blogu, kasnije ove godine doseći će još jednu vrlo bitnu prekretnicu, odnosno broj korisnika koji posjećuju LinkedIn s mobilnih uređaja premašit će 50%, što znači da i LinkedIn postaje mobilna kompanija kao što je to i Facebook. Zanimljivo je spomenuti kako se preko mobilnih uređaja svakodnevno pogleda 15 milijuna profila, 1.45 milijuna poslova, te se objavi 44.000 aplikacija za posao.

U nastavku možete pogledati odličnu infografiku koja pokazuje drastičnu razliku u razmaku od pet godina.

LinkedIn stigao do 300 milijuna korisnika, krajem godine broj korisnika s mobitela nadmašit će 50%

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti