YouTube dodaje novu opciju koja će oglašivačima omogućiti da svoju poruku do potrošača pošalju u kraćem vremenskom razdoblju. Riječ je o video-reklamama koje će trajati šest sekundi i koje se neće moći preskočiti.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Kratke video-reklame pod nazivom "Bumper ads" pojavit će se već sljedeći mjesec i podsjećat će na reklame koje svakodnevno viđamo na raznim aplikacijama za pametne telefone.

"Vrlo smo uzbuđeni i jedva čekamo vidjeti što će kreativci učiniti s novim kratkim reklamama", izjavio je Zach Lupei iz YouTubea.

Ove kratke reklame neće zamijeniti ostale formate oglašavanja na YouTubeu i oglašivačima će biti ponuđene kao jedan od izbora.

Lupei je istaknuo da će YouTube nastaviti sa širenjem svoje ponude oglašavanja kako bi se "jedinstveno prilagodio načinu na koji će ljudi u budućnosti gledati videozapise".

Pogledajte kako će izgledati ove reklame:

Izvor: The Verge