YouTube dodaje novu opciju koja će oglašivačima omogućiti da svoju poruku do potrošača pošalju u kraćem vremenskom razdoblju. Riječ je o video-reklamama koje će trajati šest sekundi i koje se neće moći preskočiti.
Kratke video-reklame pod nazivom "Bumper ads" pojavit će se već sljedeći mjesec i podsjećat će na reklame koje svakodnevno viđamo na raznim aplikacijama za pametne telefone.
"Vrlo smo uzbuđeni i jedva čekamo vidjeti što će kreativci učiniti s novim kratkim reklamama", izjavio je Zach Lupei iz YouTubea.
Ove kratke reklame neće zamijeniti ostale formate oglašavanja na YouTubeu i oglašivačima će biti ponuđene kao jedan od izbora.
Lupei je istaknuo da će YouTube nastaviti sa širenjem svoje ponude oglašavanja kako bi se "jedinstveno prilagodio načinu na koji će ljudi u budućnosti gledati videozapise".
Pogledajte kako će izgledati ove reklame:
Izvor: The Verge