Chad Taylor Cowan došao je na “zanimljivu” ideju kako zaraditi novac. On je osnovao tvrtku CFS Solutions koja je pružala usluge pisanja lažnih recenzija i ocjenjivanja oglasa. Za određenu novčanu naknadu “mreža aktivnih korisnika Facebooka” koju je angažirala njegova tvrtka ocjenjivala je oglase, dajući im pozitivne recenzije.
Meta ponekad od korisnika koji klikaju na oglase objavljene na njihovoj platformi traži feedback oko njihova iskustva s tvrtkom koja je objavila oglase, poput zadovoljstva uslugom, proizvodom i dostavom. Te se informacije zatim koriste kako bi se poduzele akcije protiv kompanija koje imaju negativan feedback od korisnika pa im Meta gasi profile na Fejsu, naplaćuje kazne ili nameće ograničenja oko oglasa.
CFS Solutions pobrinuo se da se tako nešto ne bi dogodilo jer je za oglase i oglašivačke kampanje “osigurao” brojne pozitivne reakcije. Problem je samo, naravno, što to nije dozvoljeno prema pravilima Mete jer je riječ o kršenju pravila i zavaravanju korisnika Facebooka.
Jessica Romero iz Mete na službenom blogu Facebooka napisala je kako je njena kompanija podigla tužbu u kojoj, pored zaustavljanja CFS Solutionsa i objave pozitivnih recenzija i ocjena, traži i odštetu. Naši su postupci jasan signal da ćemo raditi na zaštiti našeg integriteta i autentičnosti naših tehnologija te da će osobe i tvrtke koje žele prevariti ljude za to snositi odgovornost.