Musk: Twitter Blue vjerojatno se vraća krajem idućeg tjedna

Twitter je u petak obustavio svoju novu uslugu pretplate od osam dolara uz koju se dobiva plava kvačica kao potvrda autentičnosti profila, jer je njezino uvođenje rezultiralo brojnim lažnim računima s potvrdom autentičnosti

Hina | 13.11.2022. / 11:20 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Twitter Blue vjerojatno se vraća potkraj sljedećeg tjedna, rekao je šef te društvene mreže, milijarder Elon Musk u tvitu u subotu.

tri vijesti o kojima se priča Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi MMS poruke, ilustracija Još jedan sigurnosni propust Počele su mu stizati poruke s nepoznatog broja, a onda je otkrio njihove stvarne pošiljatelje Xiaomi YU7 Na struju Potražnja za ovim automobilima je nevjerojatna, a uskoro napokon stižu i u Europu

Twitter je u petak obustavio svoju novu uslugu pretplate od osam dolara uz koju se dobiva plava kvačica kao potvrda autentičnosti profila, jer je njezino uvođenje rezultiralo brojnim lažnim računima s potvrdom autentičnosti, poput 'autentičnih' profila Jesus Christ ili John Lennon.

Priželjkivana plava kvačica prije je bila rezervirana za autentične račune političara, novinara i drugih poznatih javnih osoba.

Opcija pretplate, otvorena za svakoga tko je spreman platiti, uvedena je ranije ovog tjedna kako bi pomogla Twitteru da poveća prihod dok se Musk bori da zadrži oglašivače.

Nekoliko korisnika izvijestilo je u petak da je nova opcija pretplate s plavom kvačicom kao potvrdom nestala, dok je izvor rekao Reutersu da je ona povučena.

Kako bismo se borili protiv lažnog predstavljanja, dodali smo oznaku 'Službeno' nekim računima, stoji u petak u tvitu Twitterova računa za podršku - koji ima oznaku "službeno".

Oznaka je predstavljena u srijedu, ali ju je Musk "ubio" samo nekoliko sati kasnije.

Musk je u četvrtak u svojoj prvoj elektroničkoj poruci za cijelu tvrtku upozorio da Twitter neće moći preživjeti nadolazeću ekonomsku krizu, ako ne uspije povećati prihod od pretplata kako bi nadoknadio pad prihoda od oglašavanja, reklo je Reutersu troje ljudi koji su vidjeli poruku.
 

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti