Zbog koronakrize ljudi diljem svijeta tjednima su, a neki i mjesecima proveli manje-više unutar svoja četiri zida, uz poneki izlet u trgovinu. Veliki broj ljudi tijekom pandemije upoznao se s pozitivnim i negativnim stranama rada od kuće, a milijuni su vrijeme provedeno kući iskoristili za uživanje u videoigrama. Porasla je potražnja za konzolama i samim igrama, a kolika je bila potražnja za takvim oblikom digitalne zabave najbolje možemo vidjeti na primjeru financijskih rezultata Nintenda za drugi kvartal ove godine.
Tijekom tromjesečnog razdoblja između travnja i lipnja prodaja kompanije skočila je za više od 100 posto, dok je operativni profit porastao za čak 428 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i dosegao je 1,4 milijarde dolara. Porasla je prodaja konzola i igara pa je tako tijekom ta tri mjeseca prodano 5,68 milijuna konzola Nintendo Switch i Switch Lite, što je porast od 167 posto. Iz kompanije su posebno naglasili i uspjeh igre "Animal Crossing: New Horizons" koja je predstavljena u ožujku.
Dosad je prodano više od 22 milijuna primjeraka igre, čime je nadmašena čak i prodaja igre "Super Smash Bros. Ultimate" objavljene još 2018. godine. Tijekom posljednjeg kvartala prodaja softvera u digitalnom izdanju iznosila je 56 posto ukupne prodaje softvera, uz povećanje od 230 posto.
U Nintendu su, jasno, itekako zadovoljni prodajnim brojkama, a bit će zanimljivo vidjeti kako će ići prodaja konzola i igara tijekom aktualnog kvartala, ali i posljednjeg ovogodišnjeg tromjesečnog razdoblja kada će se na tržištu pojaviti velika konkurencija - nove generacije PlayStationa i Xboxa.
Izvor: CNBC