Zbog koronakrize ljudi diljem svijeta tjednima su, a neki i mjesecima proveli manje-više unutar svoja četiri zida, uz poneki izlet u trgovinu. Veliki broj ljudi tijekom pandemije upoznao se s pozitivnim i negativnim stranama rada od kuće, a milijuni su vrijeme provedeno kući iskoristili za uživanje u videoigrama. Porasla je potražnja za konzolama i samim igrama, a kolika je bila potražnja za takvim oblikom digitalne zabave najbolje možemo vidjeti na primjeru financijskih rezultata Nintenda za drugi kvartal ove godine.

Slika nije dostupna Biste li platili više od 100 tisuća dolara za videoigru staru 35 godina koju nitko nikad nije igrao?

Tijekom tromjesečnog razdoblja između travnja i lipnja prodaja kompanije skočila je za više od 100 posto, dok je operativni profit porastao za čak 428 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i dosegao je 1,4 milijarde dolara. Porasla je prodaja konzola i igara pa je tako tijekom ta tri mjeseca prodano 5,68 milijuna konzola Nintendo Switch i Switch Lite, što je porast od 167 posto. Iz kompanije su posebno naglasili i uspjeh igre "Animal Crossing: New Horizons" koja je predstavljena u ožujku.

Dosad je prodano više od 22 milijuna primjeraka igre, čime je nadmašena čak i prodaja igre "Super Smash Bros. Ultimate" objavljene još 2018. godine. Tijekom posljednjeg kvartala prodaja softvera u digitalnom izdanju iznosila je 56 posto ukupne prodaje softvera, uz povećanje od 230 posto.

Nintendo Switch Lite Sada je i službeno: Nintendo predstavio jeftiniju verziju konzole Switch

U Nintendu su, jasno, itekako zadovoljni prodajnim brojkama, a bit će zanimljivo vidjeti kako će ići prodaja konzola i igara tijekom aktualnog kvartala, ali i posljednjeg ovogodišnjeg tromjesečnog razdoblja kada će se na tržištu pojaviti velika konkurencija - nove generacije PlayStationa i Xboxa.

Izvor: CNBC
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju