Najuspješnije domaće IT tvrtke otkrivaju svoje tajne na Good Game Zagreb konferenciji

Good Game Zagreb organizira ekskluzivnu konferenciju na kojoj će o svojim iskustvima u IT industriji govoriti domaći i svjetski stručnjaci.

Martina Čizmić | 29.04.2019. / 14:38

Good Game esport turnir (Foto: Good Game) (Foto: Good Game)

Bliži se početak četvrtog izdanja najvećeg regionalnog esport događanja s humanitarnim karakterom. Good Game Zagreb održat će se 10. i 11. svibnja u Muzeju suvremene umjetnosti, a osim gaming dvoboja za natjecateljske timove iz vodećih hrvatskih i regionalnih kompanija te zanimljivih zabavnih sadržaja za posjetitelje, ove godine sprema se i velika novost – ekskluzivna konferencija za samo najbržih 200 posjetitelja koji svoje ulaznice osiguraju na vrijeme.

Svoja iskustva i lekcije, najbolje poslovne slučajeve u business developmentu, prodaji, marketingu, zapošljavanju i internim procesima, prenijet će brojni domaći i svjetski lideri.

Najuspješnija hrvatska tvrtka za razvoj mobilnih igara Nanobit, tvrtka Nordeus koja je nedavno otvorila veliki ured, bivši direktor britanske tvrtke Outfit7, koja je prodana za milijardu dolara, samo su neki od govornika koji će prenijeti najvažnije poruke i vlastita iskustva na njihovom putu ka poslovnom uspjehu.

Jedan od govornika koji će obilježiti prvo konferencijsko izdanje je Marko Žulj, Ad tech stručnjaka iz tvrtke Google. Kroz svoje predavanje na temu Monetizing Hyper Casually objasnit će što je to "hypercasual gaming" te kako monetizirati novi segment korisnika. Dilpesh Parmar nadgleda globalna partnerstva za opskrbu i potražnju u tvrtki IQzone te ima preko 11 godina iskustva u radu s vodećim svjetskim brandovima i zabavnim aplikacijama, pomažući im da razviju svoje oglašavanje. Koordinirao je globalno unovčavanje oglasa u aplikaciji za Outfit7 s više od 300 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, što uključuje savjetovanje i nadzor milijuna prihoda od oglašavanja u cijelom portfelju tvrtke, a u Outfit7 je stigao iz Shazama (tvrtka Apple).

Ivan Ivanković viši je regionalni upravitelj operacija u Uberu, u predavanju pod nazivom The Age of Mobility, podijelit će svoja iskustva, naučene lekcije te će objasniti kako će izgledati budućnost mobilnosti. Izvršni direktor tvrtke Reebot, Damir Đurović, veteran je industrije video igara s 22 godine iskustva u medijskim, marketinškim i PR segmentima. Zajedno sa svojim timom, pokrenuo je brand pod Reboot koji organizira neke od najvećih sajmova igara i festivala u svijetu, stoji iza najvećeg video magazina u jugoistočnoj Europi, najvećeg sajma video igara - Reboot InfoGamer i vodi jednu od najvećih i najutjecajnijih konferencija u gaming industriji u Europi i svijetu - Reboot Develop Blue.

Iz Algebre stiže Predrag Šuka, voditelj odjela za multimediju i studij kao viši predavač, motivacijski govornik, mentor, trener, predavač, planinar - nema te uloge u kojoj se ovaj predavač nije našao! Kroz temu Move the Mountains within you sudionici će naučiti kako postati najbolja verzija sebe i kako iskorisiti ključne momente za prepoznavanje snaga koje posjedujemo, a da ih nismo ni svjesni.

Tu je i Tomislav Gojević iz tvrtke Nanobit koji, kao voditelj razvoja i projektiranja, osigurava da se projekti realiziraju na vrijeme, da donose vrijednost i zabavu ljudima koji ih koriste i osjećaj ponosa prema ljudima koji ih stvaraju. Business development and art of networking ime je njegove teme u kojoj će biti razgovori o načinima rada i umrežavanju. Ivan Miličević je game master u tvrtki EliteFit, predavač na fitnes konferencijama, TEDx govornik i vlasnik crnog pojasa, a svojim će znanjem, kroz temu How to optimally use your brain and mind, pojasniti važnost vođenja brige o tijelu putem minimalnih i održivih načina, bez kojih se jednostavno ne možemo razvijati u segmentima za koje smatramo da smo dominantni.

Tomislav Mihajlović, CEO tvrtke Nordeus, kroz temu The Highs and Lows of soft-launching game, pričat će o iskustvu soft-lansiranja i globalnog pokretanja igre dok će Tomislav Pongrac, suosnivač i kreativni direktor tvrtke Gamepires kroz temu SCUM – The beginning govoriti o tome kako su smislili ideju SCUM-a, što je sve bilo iza njihovog velikog uspjeha i kako je marketing odigrao ključnu ulogu u svemu.

Ulaznice za konferencijski dio, po cijeni od 299 kn, mogu se osigurati putem sustava Entrio, a kako je riječ o ograničenom broju, preporuka je da se osiguraju na vrijeme. Za sve ostale sadržaje ulaz je i dalje besplatan za posjetitelje.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti