Više od milijardu korisnika Facebooka ove je godine najviše pričalo o Svjetskom prvenstvu u nogometu koje je tijekom lipnja i srpnja održano u Brazilu te u ovoj kompaniji kažu kako je nogometno prvenstvo događaj o kojem su korisnici najviše razgovarali u povijesti ove društvene mreže. Druga tema koja je privukla najveću pozornost korisnika ove mreže u 2014. jest ebola, dok je treća najpopularnija tema izbori koji su održani u Brazilu, pokazali su podaci koje su jučer objavili iz Facebooka.

Iz ove kompanije kažu kako su, prilikom izbora najpopularnijih tema na mreži, mjerili ukupan broj objava u kojem je spomenuta određena tema (uključujući i kratice i tipfelere), ali nisu uzimali u obzir korisničke interakcije, odnosno 'lajkove', komentare i dijeljenja tih objava. Pored navedenog, najviše objava ove godine bilo je povezano sa smrću Robina Williams, zatim s Ice Bucket Challengeom – podsjetimo, videozapisi ljudi koji se polijevaju kantom vode jedno su vrijeme u potpunosti 'okupirali' Facebook i Twitter, zatim se najviše pričalo o sukobima u pojasu Gaze i o Malaysia Airlinesu, odnosno njihovim zrakoplovima.

Na osmom mjestu nalazi se najpopularniji sportski događaj u SAD-u (Super Bowl), zatim slijede objave povezane s ubojstvom Michaela Browna i događajima u Fergusonu te Olimpijada u Rusiji. Osim liste globalno najpopularnijih objava, iz Facebooka su objavili i liste najpopularnijih događaja, osoba, sportaša i slično u SAD-u. U ovoj su zemlji tako tri najpopularnije osobe iz zabavne industrije Beyoncé, Pharrell Williams i Nicki Minaj, najpopularnija pjesma je, naravno, Happy, dok je najpopularnija serija Igra prijestolja. Što se sportaša tiče, očekivano prvo mjesto zauzeo je LeBron James te se naviše pričalo o 'povratku Kralja', dok je, prema američkim korisnicima Facebooka, najpopularniji film ove godine Frozen. 

Foto: AFP/Facebook

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju