Prije društvenih mreža i online videoplatformi slava je bila rezervirana samo za velike glazbenike, glumce, sportaše i druge celebrityje, no zahvaljujući ponajviše YouTubeu i Instagramu danas i obični i talentirani klinci iz svoje sobe s računalom, kamerom i mikrofonom mogu postati lokalne ili čak globalne zvijezde. Za razliku od klasičnih zvijezda koje imaju PR agencije i posebne community managere koji se brinu za njihov imidž i umjesto njih vode stranice na društvenim mrežama, YouTube zvijezde i influenceri sami kreiraju svoj sadržaj i svakodnevno komuniciraju s gomilom fanova.

Oni čitaju komentare koje im njihovi fanovi ostavljaju na YouTubeu, Instagramu i drugim mrežama, sami odgovaraju na njih, pozdravljaju fanove u videozapisima te su puno pristupačniji u odnosu na razmažene celebrityje.

Jedna od regionalnih zvijezda YouTubea je i Dex Rock, simpatični i zabavni mladić kojeg na YouTubeu prati vojska od više od 650 tisuća fanova i kojeg ćemo uskoro uživo moći gledati i u Hrvatskoj, na posebnim eventima koji će se održati u Zagrebu i Splitu.

Prije dolaska u Hrvatsku razgovarali smo s Dexom o tome kako je biti zvijezda na YouTubeu, čime je osvojio stotine tisuća fanova te postoji li rivalstvo između konkurencije, odnosno drugih youtubera s ovog područja.

Pozitivna energija i entuzijazam

Kada si se počeo baviti snimanjem videa? Jesi li tada mogao pomisliti da ćeš postati jedan od najpopularnijih youtubera na ovom području?

Počeo sam sa snimanjem još davne 2011. godine, kada sam izbacio svoj prvi video. Sve je počelo kao zabava i nisam ni pomišljao o nekim velikim ciframa.

Što misliš, koji je razlog tvoje popularnosti – čime si osvojio stotine tisuća fanova i po čemu je to što radiš posebno i razlikuje se od ostalih youtubera?

Čuo sam od dosta ljudi da im popravim dan svojom pozitivnom energijom i entuzijazmom u videima, trudim se držati se daleko od negativne strane scene kao što su svađe, drame i slično, i fokusiram se samo na svoj sadržaj.

 

Postoji li neki prijelomni trenutak u tvojoj karijeri, video nakon kojeg je broj pretplatnika naglo skočio ili je uvijek bio konstantan porast.

Ne bih rekao da se to desilo odjednom, izbacujem videozapise svakog dana skoro dvije godine i broj pretplatnika raste postupno.

Optimalno vrijeme za izradu videa je 4 sata

Uskoro gostuješ u Zagrebu i u Splitu, u kojima imaš veliki broj obožavatelja – što tvoji fanovi mogu očekivati?

U pitanju je događaj pod nazivom DexRock vs RockFam show, gdje ću ja protiv RockFama raditi poznate YouTube izazove. Vidimo se 6. 10. u Zagrebu (Cinestar Avenue Mall) i 7. 10. u Splitu (CineStar 4DX Mall of Split).

Koliko vremena dnevno trošiš na snimanje i uređivanje videosadržaja i komunikaciju s fanovima na YouTubeu?

Zavisi od videa, za neke treba više, a za neke manje vremena. Negdje optimalno vrijeme potrebno za izradu jednog videa je 4 sata. Komuniciram s gledateljima kada radim live, koji inače traje oko sat vremena.

Odakle dobivaš inspiraciju za videa? Imaš li neke uzore od svjetskih YouTubera?

Inspiracija dolazi sa svih strana, volim čitati komentare i prijedloge gledatelja pa tako često odlučujem što će biti moj sljedeći video. Nemam uzore na YouTubeu.

Imaš i vlastitu modnu marku – RockFam, reci nam nešto više o tome.

RockFam brend nastao je vrlo spontano, prijatelj mi je predložio da napravimo dizajn majice s RockFam natpisom, prvo nisam bio zainteresiran što se tiče te ideje, ali dao sam šansu. Sada konstantno na ulicama viđam svoje pratitelje kako nose RockFam majice, uvijek mi je drago kada vidim koliko me ljudi ustvari podržava u onome što radim.

Nema rivalstva s youtuberima

U kakvim si odnosima s drugim youtuberima s ovog područja – postoji li rivalstvo između vas?

Ne snimam često s ostalim youtuberima, ali to ne znači da nismo u dobrim odnosima, naprotiv, dobar sam sa svim youtuberima s naše scene i ne, ne postoji rivalstvo među nama, bar ja tako gledam.

S obzirom na broj pretplatnika i pregleda na YouTube kanalu, postao si prava zvijezda – zaustavljaju li te ljudi na ulici i traže li autograme i selfije? Kako se nosiš s tom slavom?

Naravno, rijetki su dani kada me nitko ne zaustavi za sliku na ulici. Ne bih rekao da mi smeta, čak obožavam upoznavati svoje gledatelje jer osmijesi na njihovim licima kada me ugledaju poprave mi dan.

Osim na YouTubeu, na kojim si platformama još prisutan? Kakvi su ti planovi za budućnost?

Prisutan sam također i na Instagramu, sa 180.000 pratitelja. Neću odavati planove za budućnost jer ne volim pričati unaprijed, nikada ne znamo što se sutra može dogoditi.