Obraćanje "javnosti", znanima i neznanima putem društvenih mreža odavno nije svedeno samo na "napiši i objavi", dapače, svaki servis ima svoja pravila, smjernice i logiku, ali jesmo li se ikada zapitali u koliko je sati najpametnije napisati nešto?

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

Ova infografika posebno bi mogla biti korisna onima koji se bave marketingom na društvenim mrežama, od kojih u konačnici očekuju povećanje potencijalnih mušterija ili, da sve svedemo u poslovne okvire, povećanje profita. Obrađeni su neki od najpopularnijih servisa, Facebook, Twitter, Google +, Pinterest, LinkedIn i Blogger. Ako imate profil na nekom od navedenih ili ga namjeravate otvoriti, svakako preporučamo da provjerite kada ja najsvrsishodnije odraditi vaš osobni "urbi et orbi" u web dimenziji...