Sakupili su ih sve: Scopley kupuje proizvođača "Pokemon Go" za 3,5 milijardi dolara

Osim igara, Scopely će "dobiti" i čelnike Nianticovog odjela za igre, Keija Kawaija i Eda Wua.

Martina Čizmić | 13.03.2025. / 15:28

Pokemon Go (Foto: Niantic)

Scopely, gigant u industriji mobilnih i videoigara, objavio je kako je spreman preuzeti cijeli odjel za mobilne igre tvrtke Niantic za, prema nekim procjenama, vrtoglavih 3,5 milijardi dolara. Naravno, ako regulatori daju zeleno svjetlo.

Malo je igara na svijetu koje su imale razmjer i dugovječnost 'Pokémon GO', koji je samo prošle godine dosegao više od 100 milijuna igrača. Iskustvo se također izdvaja po svojoj jedinstvenoj sposobnosti poticanja osobnih veza, s Pokémon GO događajima uživo koji privlače milijune posjetitelja. Nakon što smo proveli vrijeme s Niantic timom, brzo je postalo jasno da ova organizacija dijeli našu sklonost stvaranju vodećih rezultata u industriji i iznimnih iskustava igrača. Radujemo se svijetloj budućnosti, stoji u izjavi koju potpisuje Tim O'Brien, član uprave Scopelyja.

Prema ugovoru, Scopely će tako postati vlasnik popularnih igara kao što su "Pokemon Go", "Monster Hunter Now", ali i aplikacija "Campfire" i Wayfarer". Osim igara, Scopely će "dobiti" i čelnike Nianticovog odjela za igre, Keija Kawaija i Eda Wua.

Naša misija ostaje jasna: nadahnuti ljude da zajedno otkriju Pokémone u stvarnom svijetu. Uz Scopelyjevu potpunu predanost, iskustvo i resurse, napravit ćemo 'Pokémon Go' najboljim što može biti – od nevjerojatnih bitaka za tisuće trenera istovremeno na našim događajima uživo do novih načina povezivanja s prijateljima i zajednicom. Što je najvažnije, ostat ćemo usredotočeni na uzbuđenje i iskustvo otkrivanja Pokémona u stvarnom svijetu, dodao je Wu.

Niantic neće prestati postojati, već će svoju tehnološku platformu odvojiti u novu tvrtku, Niantic Spatial Inc, na čijem će čelu biti osnivač i izvršni direktor Niantica, Jon Hanke. Kako je navedeno u priopćenju, nova će tvrtka biti "geoprostorna AI tvrtka koju pokreće karta sljedeće generacije, a koja će uređajima i strojevima omogućiti razumijevanje i interakciju s fizičkim svijetom".

 

 

Vezane vijesti

Još vijesti