Brojni su razlozi zbog kojih se ljudi odlučuju na putovanja na određene destinacije, no posljednjih godina za brojne (svjetske) putnike postoji samo jedna važan razlog zbog kojeg će platiti veliki novac i otputovati na određenu destinaciju, a to je – Instagram, odnosno kako će fotografije s putovanja izgledati na ovoj mreži. Ljudi žele da njihovi životi izgledaju savršeno na fotografijama pa se zbog toga odlučuju na putovanja na kojima će moći snimiti savršene fotografije. Ovo je sve veći trend, pogotovo među milenijalcima, pokazalo je istraživanje koje je nedavno provela online turistička agencija eDreams.

Istraživanje je provedeno putem internetske stranice nad više od 8 tisuća ljudi koji putuju zrakoplovom iz Njemačke, Francuske, Velike Britanije, Portugala, SAD-a, Italije i Španjolske.

U takvom načinu odabira putovanja prednjače Talijani te je za 58 posto njih Instagram glavni razlog zbog kojeg odabiru neku destinaciju za putovanje, zatim slijede Španjolci (55 posto) te Amerikanci (više od 50 posto). Amerikanci zato predvode u jednoj drugoj kategoriji – po uređivanju fotografija s putovanja prije objave na Instagramu (51 posto).

Iz eDreamsa su usporedili način na koji Amerikanci i Britanci objavljuju fotografije na Facebookovoj društvenoj mreži te, dok se ekipa iz SAD-a na fotografijama zabavlja, Britanci se na slikama vole pokazivati i hvaliti.

Izvor: Cnet