Da jedna nesmotrena pogreška može biti veoma skupa pokazuje primjer koji se prije nekoliko dana dogodio u Huaweiju.

Na službenom Huaweijevom profilu na Twitteru uz novogodišnji pozdrav osvanula je oznaka "via Twitter for iPhone" odnosno objavljeno s iPhonea.

Iako su iz Huaweija brzo reagirali i obrisali poruku, brojni su pratitelji na Twitteru ipak su ju uspjeli sačuvati.

 

 

No, to je bio samo početak. Interni dokument, koji su vidjeli novinari Reutersa i Bloomberga, krivnju za cijeli slučaj prebacuje na vanjsku kompaniju čiji zaposlenici upravljaju Huaweijevim računima na društvenim medijima.

Kako piše u dokumentu, tvrtka Sapient imala je problem s računalima pa je za objavu novogodišnje čestitke upotrijebila iPhone.

Zbog cijele situacije dvoje Huaweijevih zaposlenika je degradirano i kažnjeno umanjenjem plaće, dok je šefu digitalnog marketinga plaća zamrznuta sljedećih 12 mjeseci.

U Huaweiju su uvjereni kako je zbog takve pogreške nanešena greška njihovom brandu, no na novinarske upite nisu željeli konkretnije odgovarati.

Ovo nije prvi put da se tako nešto događa velikim brandovima. Prije nekoliko tjedana isti se slučaj dogodio i Samsungu kad je na njihovom nigerijskom profilu objavljen tvit koji hvali Note 9, ali je objavljeni s iPhonea.

Ljudi koji rade u toj industriji ističu kako se takve pogreške događaju jer profile na društvenim mrežama vode vanjske agencije, koje je teško u svakom trenutku kontrolirati.