TikTok bi mogao postati popularniji od Instagrama, Evan Spiegel objasnio zašto

Instagram je društvena mreža na kojoj su bitni lajkovi, komentari i status, dok je na TikToku najvažniji sadržaj.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 21.01.2020. / 11:40

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Mladi su odavno napustili (ili barem zapustili) Facebook kao svoju glavnu društvenu mrežu i okrenuli su se drugim platformama koje su više cool i na kojima im zahtjeve za prijateljstvima ne šalju roditelji, bake i djedovi. Te platforme prvenstveno su bile Instagram i Snapchat, no u posljednje vrijeme mladi se sve više okreću TikToku. Sve je više poznatih osoba i influencera na toj mreži, a sve veći broj korisnika TikTok ima i u Hrvatskoj.

Slika nije dostupna Otkriven opasan sigurnosni propust u popularnoj društvenoj mreži

U budućnosti za većinu mladih ta bi mreža mogla postati popularnija i od Instagrama, a osnivač i CEO Snapchata Evan Spiegel objasnio je koje su prednosti TikToka. Općenito, društvene mreže su neka vrsta isticanja statusa pojedinaca na kojima se oni predstavljaju i drugima pokazuju koliko su cool kako bi dobili lajkove i što veći broj (pozitivnih) komentara. Na takvom principu rade Facebook i Instagram, no TikTok predstavlja nešto drukčije te na njemu korisnici više pokazuju svoj talent, nego status, komentirao je Spiegel gostujući na konferenciji o digitalnom životu u Njemačkoj.

TikTok korisnicima omogućuje kreativan način izražavanja i pričanja svojih priča, učenja i prikazivanja novih plesnih pokreta te općenito objavljuju sadržaj kako bi zabavili ljude. Sadržaj koji je baziran na zabavi i talentu puno je zanimljiviji u odnosu na sadržaj koji je baziran samo na statusu, naglasio je Spiegel i smatra da je upravo to razlog iz kojeg bi TikTok mogao brže rasti i postati popularniji od Instagrama.

Influenceri (Foto: Getty Images) Sve više influencera koristi svoj utjecaj za razvijanje vlastitih biznisa i brendova

Čini se da je to jasno i ekipi iz Zuckerbergove mreže te je izvršni direktor Instagrama Adam Mosseri najavio da se više neće prikazivati broj lajkova na objave, kako bi se korisnici posvetili kvalitetnijem sadržaju, a ne samo objavi sadržaja s kojim žele prikupiti lajkove.

Izvor: Business Insider

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti