Mladi su odavno napustili (ili barem zapustili) Facebook kao svoju glavnu društvenu mrežu i okrenuli su se drugim platformama koje su više cool i na kojima im zahtjeve za prijateljstvima ne šalju roditelji, bake i djedovi. Te platforme prvenstveno su bile Instagram i Snapchat, no u posljednje vrijeme mladi se sve više okreću TikToku. Sve je više poznatih osoba i influencera na toj mreži, a sve veći broj korisnika TikTok ima i u Hrvatskoj.
U budućnosti za većinu mladih ta bi mreža mogla postati popularnija i od Instagrama, a osnivač i CEO Snapchata Evan Spiegel objasnio je koje su prednosti TikToka. Općenito, društvene mreže su neka vrsta isticanja statusa pojedinaca na kojima se oni predstavljaju i drugima pokazuju koliko su cool kako bi dobili lajkove i što veći broj (pozitivnih) komentara. Na takvom principu rade Facebook i Instagram, no TikTok predstavlja nešto drukčije te na njemu korisnici više pokazuju svoj talent, nego status, komentirao je Spiegel gostujući na konferenciji o digitalnom životu u Njemačkoj.
TikTok korisnicima omogućuje kreativan način izražavanja i pričanja svojih priča, učenja i prikazivanja novih plesnih pokreta te općenito objavljuju sadržaj kako bi zabavili ljude. Sadržaj koji je baziran na zabavi i talentu puno je zanimljiviji u odnosu na sadržaj koji je baziran samo na statusu, naglasio je Spiegel i smatra da je upravo to razlog iz kojeg bi TikTok mogao brže rasti i postati popularniji od Instagrama.
Čini se da je to jasno i ekipi iz Zuckerbergove mreže te je izvršni direktor Instagrama Adam Mosseri najavio da se više neće prikazivati broj lajkova na objave, kako bi se korisnici posvetili kvalitetnijem sadržaju, a ne samo objavi sadržaja s kojim žele prikupiti lajkove.
Izvor: Business Insider