TikTok priprema glazbeni servis s kojim bi konkurirao Spotifyu?

ByteDance predao je zahtjev za zaštitom imena TikTok Music, što mnogi smatraju znakom da tvrtka ulazi i na glazbeno tržište kojim dominiraju tvrtke poput Spotifya.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 29.07.2022. / 08:25 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

TikTok je u relativno kratko vrijeme zaprijetio velikim i poznatim društvenim mrežama poput Facebooka i Instagrama koje sada mijenjaju svoj algoritam i način prikaza sadržaja kako bi mogli konkurirati TikToku, što se većini korisnika ne sviđa. Prema informacijama koje su objavili američki mediji, čini se kako ByteDance, kineska kompanija koja stoji iza TikToka, planira širenje i na neka nova tržišta.

tri vijesti o kojima se priča Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Xiaomi YU7 Na struju Potražnja za ovim automobilima je nevjerojatna, a uskoro napokon stižu i u Europu ERAM Značajna udarna moć Stiže veliko pojačanje u Ukrajinu - Amerikanci šalju više od 3300 projektila ERAM kupljenih europskim novcem

Slika nije dostupna Nakon lavine kritika TikTok uvodi dvije nove opcije namijenjene roditeljima

Tako su predali zahtjev za zaštitom imena novog servisa nazvan TikTok Music koji bi kao aplikacija bio dostupan na pametnim telefonima i računalima. Aplikacija će, naravno, biti fokusirana na glazbu te TikTok time ulazi na teritorij kompanija poput Spotifya i drugih streaming servisa (Apple Music, Deezer, Tidal itd.).

TikTok Music trebao bi korisnicima omogućiti kupovinu, reprodukciju, dijeljenje i preuzimanje glazbe, albuma, tekstova pjesama, citata te stvaranje, preporuke i dijeljenje playlista, kao i komentiranje pjesama i albuma. Također, u prijavi za TikTok Music spominje se i dijeljenje drugih vrsta digitalnog sadržaja osim glazbe - fotografija, videa, aplikacija, a spominje se i opcija karaoka i prijenosi uživo.

Sa svim tim opcijama TikTok Music mogao bi biti više poput nove društvene mreže, a ne samo servisa za streaming i kupovinu glazbe. Među inim, na Business Insideru spominju i reklame koje bi se mogle reproducirati i prikazivati na ovom servisu tako da bi, poput Spotifya, mogao imati besplatnu verziju koja će se financirati oglašavanjem, ali i verziju bez oglasa, no za koju je potrebno plaćati mjesečnu pretplatu.

Društvena mreža TikTok - 2 TikTok uvodi promjene: Gledate videa satima? Iskočit će vam podsjetnik da uzmete pauzu

S obzirom na to da je TikTok prijavio žig za novi servis, stručnjaci s kojima su razgovarali novinari smatraju kako kineska kompanija ne bi izvršila prijavu da nemaju stvarne planove za pokretanje takva servisa.

Izvor: iMore
 

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti