TikTok testira nove opcije: Evo što možemo očekivati od ove društvene mreže

Feed na TikToku u budućnosti bi se mogao proširiti novim mogućnostima koje će olakšati lokalno pretraživanje i šoping.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 25.08.2022. / 15:51 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

TikTok je u kratko vrijeme postao jedna od najpopularnijih društvenih mreža, a pogotovo je popularan među mladima, odnosno generacijom Z. Kako bi tu popularnost zadržali i privukli nove korisnike, ali i kako bi pronašli nove izvore prihoda, kompanija mora konstantno inovirati, razvija i testirati nove opcije.

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Neobičan bljesak na Saturnu Znanstvenici se nadaju FOTO Je li djelatnik NASA-e i astronom amater prvi put dosad zabilježio neuhvatljivi događaj na Saturnu?

Slika nije dostupna TikTok priprema glazbeni servis s kojim bi konkurirao Spotifyu?

Jedna od takvih novih opcija koju testiraju na tržištu u nekoliko azijskih zemalja odnosi se na pronalaženje sadržaja u blizini korisnika, a nazvana je “nearby”. Ova se opcija nalazi na glavnom ekranu pored postojećih opcija “following” i “for you”. Dok ti feedovi prikazuju sadržaj korisnika koje prate, odnosno sadržaj koji algoritam smatra da bi korisnicima mogao biti zanimljiv, na novom feedu prikazivat će se lokalni sadržaj.

Posljednja istraživanja koje je proveo Google pokazuju da se mladi, kada nešto pretražuju, ne okreću toliko Googleovoj tražilici koliko društvenim mrežama poput TikToka i Instagrama. Upravo je takvim korisnicima namijenjena nova opcija prikaza lokalnog sadržaja jer će im se sada, prilikom pretraživanja npr. restorana, kafića, klubova i slično, prikazivati sadržaj koji se nalazi u njihovoj blizini.

Prema Brendanu Gahanu, stručnjaku za društvene mreže, TikTokov “nearby” mogao bi uzeti dobar dio tržišta kompanijama poput Googlea, Instagrama, Yelpa i drugih.

Tinejdžeri na pametnom telefonu (Foto: Getty Images) Tinejdžeri masovno napuštaju Facebook, a najviše vremena provode na YouTubeu

Pored spomenutog noviteta, TikTok na određenim tržištima testira još jednu opciju za svoj feed - “shop”. Putem tog feeda korisnici mogu pretraživati i kupovati različite proizvode te možemo pretpostaviti kako će s vremenom takav feed specijaliziran za šoping na ovoj društvenoj mreži postati dostupan svim korisnicima.

Izvor: Yahoo 

Vezane vijesti