Da je budućnost društvenih mreža u videu, već znaju svi. No, pitanje je koliko dugi video treba biti kako bi zadržao pažnju gledatelja, a ne postao dosadan.

Ako je vjerovati TikToku, to vrijeme trajanja raste iz godine u godinu. Naime, kad se TikTok tek pojavio na sceni, video koji su korisnici objavljivali mogao je trajati maksimalno 15 sekundi.

TikTok Šefovi velikih društvenih mreža složni da budućnost izgleda poput - TikToka

Upravo je ta kratka forma omogućila brojne kreativne načine izražavanja i uvelike pridonijela popularizaciji kako TikToka, tako i videa na društvenim mrežama. No, nije dugo trebalo da trajanje videa s originalnih 15 sekundi bude produljeno na 60 sekundi.

To je pak omogućilo kreatorima, ali i običnim korisnicima da objavljuju video koji ima priču. No, u TikToku su zaključili kako ni to nije dovoljno dugačko nekim korisnicima pa su duljinu videa podigli na tri minute. To je za mnoge već bilo previše, jer je od kreatora zahtjevao da stvore sadržaj koji će toliko dugo zadržati gledatelja.

Ali čini se kako u TikToku vjeruju da mogu ići i korak dalje. Naime, ponudili su opciju da video traje do 10 minuta.

Uvijek razmišljamo o novim načinima kojima bismo povećali vrijednost naše zajednice i obogatili TikTok iskustvo. Prošle smo godine predstavili mogućnost dužeg videa, što je našoj zajednici dalo priliku da stvaraju dulje snimke i dulje se zabavljaju. Danas započinjemo s mogućnošću učitavanja videa koji je do 10 minuta dugačak, što će, nadamo se, otključati dodatne kreativne mogućnosti za naše kreatore diljem svijeta, rekao je u izjavi za TechCrunch glasnogovornik TikToka.

Uvjereni su da će kreatori time dobiti veću fleksibilnost, pogotovo kad snimaju kuharske recepte, vodiče o ljepoti, edukativni sadržaj, komedije i slično.

Opcija učitavanja dugačkog videa polako će se uvoditi korisnicima diljem svijeta, što znači da bi već za nekoliko dana mogli vidjeti prve takve dugačke snimke na TikToku.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju