Društvene mreže se sve više spominju, sve su relevantnije. Marketingaši su u svoje planove počeli uvoditi Facebook, s Twitterom uglavnom još ne znaju što bi, dok je Agrokor već napravio prijelomnu stvar u hrvatskom poslovanju – objavio je oglas za posao za koji se zainteresirani mogu javiti samo, a prvi glas o oglasu pušten je na Twitteru.

“Tamo vani na Zapadu” kako smo navikli zvati napredniji svijet, stvar s društvenim mrežama otišla je još dalje. Pored Anne Wintour na reviji su sjedili blogeri još prije dvije godine, i to je već bio “huh” promo za svijet interneta na kojem ponekad veći utjecaj imaju ljudi koji su offline potpuno nepoznati.

Najnovija “modna sitnica” učinila je društvene mreže zaista pomodnima.

Naime, na party koji je organizirao trgovački centar iz Miamija Bal Harbour Shops u VIP ložu mogli su ući samo ljudi čiji je “klout” veći od 40. “Klout, što?,” upitala bi se većina offline ljudi mršteći se od neznanja.

Tek su se priviknuli na tzv. twitter walls na kojim se uživo javljaju s događaja putem nekog #hashtaga. Trgovina Saks na njujorškoj Petoj aveniji postavila je ogroman multimedijalni prozor  na kojem su se prikazivali fotografije i 'tweetovi' s hastagom #StylelistatSaks , a sve kako bi potaknuli korisnike da tweetaju o njima. Oni su shvatili da je najbolja reklama koja ide direktno od korisnika.


Što je Klout i zašto je on tako poseban?

Klout  je postao standard za utjecajnost u svijetu onlinea i interneta, metrički sustav koji vašu aktivnost analizira prema dosegu, angažmanu i koliko vas ljudi prati. Klout se obično koristi kao analitički alat koji vam treba ukazati na ono što dobro radite na internetu, a gdje još trebate poraditi. Prosječni korisnik na Internetu ima “klout” oko 35 (bodova valjda, iako nigdje ne komuniciraju što je točno ta brojka.). Utjecajnim vas čini Klout iznad 50, ali ako stignete do 40-  i to je već bitna pozicija.


'VIP si s Kloutom preko 40'

Christopher Renz, direktor agencije zadužene za prisutnost tvrtke Bal Harbour Shops na društvenim mrežama, isprobao je nešto skroz novo o čemu se već danima priča. Na posebnoj večeri Fashion’s Night Out! u ekskluzivnu VIP Klout ložu mogli su ući samo oni čiji je “klout” iznad 40. Dakle, ljudi koji imaju utjecaja na Internetu kako bi dobio što više internetske priče o tom događaju. Znao je da takva skupina ljudi redovno tweeta, foursquarea se na eventima i uploada fotografije na Facebook. Drugim riječima, oni rade besplatnu reklamu uživo.

Renz je u početku htio da ta brojka bude 50, no iz Klouta su ga upozorili kako je to previsoka brojka s obzirom na prosjek pa je spustio na 40 da šansu za prisustvovanjem dobiju i oni koji su tek na putu u internetsku popularnost. Putem maila poslao je pozivnice ljudima s visokim “kloutom” te je na Foursquareu napravio “special” kako bi ih uputio ka VIP Klout loži. Na taj je način međusobno spojio utjecajne internetske ljude, koji su bili sretni jer im je nakon toga “klout” još više porastao (interakcija s drugim utjecajnim ljudima diže vaš rezultat), a sebi usput priskrbio gomilu pažnje i reklame. Vuk sit, ovce na broju.

Bal Harbour se za elitu društvenih medija na Fashion’s Night Out događaju pripremao mjesecima.

Prvo su izdali aplikaciju koju su reklamirali kao “must have Bal Harbour accessory”, a zatim su 1. rujna organizirali koktel večer “The Mayors Lounge” na kojima je bilo pozvano preko stotinu Foursquare mayora njihovih trgovina. Tijekom večeri, prvi su mogli vidjeti kako će izgledati novi lojalty program za kupce. Ova slatka “predjela” (ili kako mi to volimo zvati - “nabrijavanje” ) bili su odličan uvod u Fashion’s Night Out gdje su geekovi napokon postali VIP ekipa.

Dio teksta via thenextweb.com

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju