Volkswagen grupa pregovara s Huaweijem o kupovini odjela za autonomnu vožnju, objavio je njemački poslovni časopis.

Manager Magazin piše, pozivajući se na insajderske izvore, da čelnici VW-a već nekoliko mjeseci razgovaraju o prodaji, koja uključuje tehnološke sustave u kojima VW još nije vješt.

Prošle godine, Wang Jun, viši izvršni direktor Huaweijeve jedinice za pametna vozila, izjavio je da tvrtka planira postići automobilsku tehnologiju bez vozača do 2025. godine.

Izvršni direktor VW-a Herbert Diess izjavio je u srijedu kako očekuje raširenu autonomnu vožnju u automobilskoj industriji u roku od 25 godina i da tvrtka slijedi nove suradnje, kako bi povećala svoju softversku samodostatnost.

VW ID LIFE - 2 Volkswagen najavio svoj najjeftiniji električni automobil ID LIFE

Proizvođači automobila i tehnološke tvrtke ulažu milijarde dolara u autonomne automobile, nadajući se da će biti prvi u onome što mnogi vide kao budućnost mobilnosti.

VW je u rujnu najavio da gradi novu tvornicu sustava baterija za električna vozila (EV) u Hefeiju, glavnom gradu kineske pokrajine Anhui, a proizvodnja bi trebala započeti 2023. godine. U bliskoj budućnosti bit će izgrađena i nova tvornica komponenti pod nazivom VW Anhui Components Company za sastavljanje baterijskih sustava.

Volkswagen Anhui je prvi kineski zajednički pothvat koji proizvodi potpuno električna vozila i u kojem Volkswagen posjeduje kontrolni paket dionica. Volkswagen grupa tako prvi put postaje jedini vlasnik tvornice akumulatorskih sustava u Kini, akvizicijom VW Anhui Components Company.

Do 2025. Volkswagen planira uložiti više od 140 milijuna eura u pogon za baterije. Početni kapacitet tvornice za lokalnu proizvodnju električnih vozila bit će 150.000 do 180.000 baterijskih sustava godišnje.

2021. VW je lansirao pet ID. serija električnih automobila u Kini, najvećem svjetskom tržištu automobila. Tamo je prošlog mjeseca prodao otprilike 7000 takvih vozila, a ove godine očekuju isporuku 80.000 do 100.000 tih vozila.

VW je također navodno u pregovorima o povećanju kontrole nad svojim biznisom u Hefeiju, što je izazvalo probleme s drugim kineskim partnerima, koji su zabrinuti da će ostati na cjedilu.

Nova tvornica baterijskog sustava usko će surađivati ​​s postojećim tvornicama baterija VW Grupe, kao i s operacijama u Braunschweigu i Tianjinu u Kini.

Slika nije dostupna Iz Volkswagena očekuju nastavak nestašice čipova i sljedeće godine

Osim tvornice u Anhuiju, kapaciteti za proizvodnju baterija trenutno se grade u Mladoj Boleslavi u Češkoj i Chattanoogi u Tennesseeju (SAD). Prema popratnoj izjavi, ambicija Volkswagen grupe je da u roku od nekoliko godina bude u mogućnosti proizvoditi više od milijun baterijskih sustava godišnje.

Izvor: Business Times

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju